globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 21:00 | Nahoru | #1
tak to PFM je teda výhra... dyť nemají ani svůj web! O těch fotkách nemluvě, pár závoďáků tam je no, zbytek fotili někde na volných nebo racetrackem, ne? A i tak toho měli málo, tak přidali do galerie fotky R1 z minulého tisíciletí a ne o moc mladší K1 gixo... a jako bonus, mají nefunkční odkaz na jejich .pdf katalog! Člověk by chtěl za jejich výrobky utratit love a ani si nemůže vybrat! Ne, prostě PFM už z tohoto důvodu ne A přitom ty děrované kotouče nevypadají špatně...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.2.2015 v 21:28 | Nahoru | #2

Mileek píše: tak to PFM je teda výhra... dyť nemají ani svůj web! O těch fotkách nemluvě, pár závoďáků tam je no, zbytek fotili někde na volných nebo racetrackem, ne? A i tak toho měli málo, tak přidali do galerie fotky R1 z minulého tisíciletí a ne o moc mladší K1 gixo... a jako bonus, mají nefunkční odkaz na jejich .pdf katalog! Člověk by chtěl za jejich výrobky utratit love a ani si nemůže vybrat! Ne, prostě PFM už z tohoto důvodu ne A přitom ty děrované kotouče nevypadají špatně...



OK, tak i BigBang Yamaha je už moto na který jezdil Žižka S tím webem mě taky serou to máš recht. Já se jen snažím poukázat na to, že neexistuje jen Brembo, ale jsou i jiní špičkoví výrobci brzdových systémů, kteří nemají takové marketingové a finanční zázemí gigantu jako je Brembo a přesto jsou schopni se dostat do mezinárodních závodů a jsou to vesměs malé firmy z UK, které neprofitují hlavně z brzd. systémů na každou značku auta, ale soustředí se hlavně na motorky. Mrkni na vývoj u Bremba, když pominu T kotouče tak chrlej jen to co maj odzkoušené tzn. tisíc nejtů a furt to samé (brzdí to jak hovado, netvrdím, že ne), kdežto mrkni na Beringer a dvojité kotouče, schované kotoučové brzdy ve středu kol atd... PFM mají jak nejty tak zase své patent. uložení beznýtových plov. kotoučů atd... Ale házím tu hrách na stěnu, prostě nejlepší je Brembo, protože ho jezdí třičtvrtě světa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist