pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
knedlo píše: assassin> jo tak to jo ja to pochopil ze dostanu jen jednu oni to jsou tusim 0,8 coz je na moji vahu malo ale chci je tam zatim dat protoze pristi rok budou bud jine vidle nebo motorka chapu ze V2 neni az tak velky terno ale alespon se na nem citim jako rider na litrovym 4valu jsem loser a vzdycky chci vracet ridicak
pružiny jsou 0.85 a jsou ideální do 80 kilo. Ale i když máš víc tak to bude zlepšení proti origo, jenom nečekej že to výrazně ztvrdne. Jinak tahle hodnota je dá se říct nejvíc univerzální, kdybys chtěl ohlinse, tak ty nabízej jenom 0.85