pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
knedlo píše: assassin> sem tam nejaka ta prasklina vid
Jj, ale uz je svarena a zatim drzi :) hlavne problem 97modelu, 98 a tlr uz s tim problemy nemaj.
A u 97 se to projevi taky az pri nestandardnim pouzivani - ja treba to odrovnal hopskokama po zadnim - ucil jsem se na enduru a tak to neumim moc setrne pokladat (prasknu s tim jako prase) ...
Titan na ram podle meho neni idealni - pouzivaj to spis vyrobci co to maj jako exkluzivitu - jde to udelat lip a lehci z jinejch materialu. jasek je ale na titan ulitlej a kdyz to udela jako nakou kombinaci toho speer/spondon ramu tak fungovat alespon jako serie to bude...
Tlumic je otazka - samo nejlepsi by byl ohlins ttx - pruzina se da nabarvit - nebo v pripade titanove tak i eloxovat - ta zlata co janek nesnasi by sla v pohode dolu - je to elox a s tim si poradi i beznej "krtek na odpady" jako nic...
Videl jsem ty tlumice i na primo - bez prepakovani - pro tenhle malej zdvih to asi maka, osobne bych ale prepakovani zachoval, tu kinematiku dyztak vyresim - pocitat ten titanovej ram ale nebudu - je to mimo me technicke zazemi, mimo me casove moznosti a mimo jaskovo financni :) ono pro vypocet je treba nejdriv zjistit zatezovaci stavy a to je proste sber dat = olepit motorku tenzometrama a loggovat ....
Naposledy editováno 29.10.2014 22:03:03