globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 17:53 | Nahoru | #1

dakarista píše: Kde jsi sebral, ze VTR ma litinove valce? Hledal jsem v servisnim manualu je vule pistu a valce 0,02-0,06mm to nevypada na litinu



nevím jistě, mám to nějak zafixovaný a jelikož to nepotřebuju řešit tak jsem to extra neověřoval. Každopádně nemá nicasil. Ještě pohledám.

Naposledy editováno 27.10.2014 17:53:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 17:57 | Nahoru | #2

Stev píše: nevím jistě, mám to nějak zafixovaný a jelikož to nepotřebuju řešit tak jsem to extra neověřoval. Každopádně nemá nicasil. Ještě pohledám.



Honda pouziva Alusil,to je takova hlinikova vlozka,co se rada vydira,ma ji i VTR SP1

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:22 | Nahoru | #3
Stev> předpokládám,že úspora bude větší než 10kg,ten střed TLS je neskutečně těžkej,kdysi jsem někde zahlídl fotku Bimoťáckýho rámu i s kyvkou,přepákováním a brejlema a vážilo to to samý co už vyřezanej střed z TLR
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist