pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
pylot píše: Skoro bych se až bál, že to máte chudý...
No vycházím z toho, že je zmenšená nádrž kvůli airboxu a těm sprchám, takže nevím objem nádrže a rezervy, takže, když začne svítit rezerva tak než najdu pumpu a natankuju pak celkem 11-12l do plný po cca 150km tak se mi to zdá moc, to ze svého TL neznám, to jsem najel do rozsvícení rezervy od plný origo nádrže 17l z toho 3l rezervy 180-200km piánko jízdou sem tam palba přes 10000ot./min. Teď na BB1120, který si prostě bere víc, zajížděcí kochačkou, která se nedostane přes 8000ot./min. (spíš 7000ot./min.) těch 10-12l na 150km, fakt těžká kochačka...
e: jinak v tom videu je vidět jak to tam ty sprchy lejou pod tlakem až jsou mokrý klapky a nestíhá to sát motor Ale v otáčkách to asi baští v pohodě
Naposledy editováno 09.10.2014 21:29:09