pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
Dotaz...kde se dá tenčí těsnění sehnat? vyrobit na zakázku? má to význam u neokruhovky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Davv píše: Dotaz...kde se dá tenčí těsnění sehnat? vyrobit na zakázku? má to význam u neokruhovky?
čau třeba tady mají pobočky i v Čecháchhttp://www.firmy.cz/detail/1983395-kalina-industries-zlin-luzkovice.html#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=www.kalina.cz&utm_content=toppremise
kvikni tam na www.kalina.cz a mrkni co vyrábí Dakarista si u nich nechal dělat komplet těsnění na mortor