pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Davv píše: Dotaz...kde se dá tenčí těsnění sehnat? vyrobit na zakázku? má to význam u neokruhovky?
čau třeba tady mají pobočky i v Čecháchhttp://www.firmy.cz/detail/1983395-kalina-industries-zlin-luzkovice.html#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=www.kalina.cz&utm_content=toppremise
kvikni tam na www.kalina.cz a mrkni co vyrábí Dakarista si u nich nechal dělat komplet těsnění na mortor
Pepa1098 píše: čau třeba tady mají pobočky i v Čecháchhttp://www.firmy.cz/detail/1983395-kalina-industries-zlin-luzkovice.html#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=www.kalina.cz&utm_content=toppremise
kvikni tam na www.kalina.cz a mrkni co vyrábí Dakarista si u nich nechal dělat komplet těsnění na mortor
Nechaval jsem delat tesneni u Kalina.cz
Super komunikace, odeslal jsem originaly a do tydne jsem mel kopie doma.
Ted s nima resim tesneni mezi kartery na RSV. Origo je plechove a z kazde strany pogumovane. Vypada to, ze to neni problem a pujde udelat kopie.
Zatim jsem tam nechal delat tesneni pod hlavu, pod valec, pod kryt spojky, pod kryt altiku a na svody. Komplet na cely motor cca 1200kc