globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.9.2014 v 06:21 | Nahoru | #1

Pepa1098 píše: jasné Honzo snížíme kompresní poměr stejně Murkin říkal že 14,2:1 je moc necháme si poradit dáme na profíky



Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.9.2014 v 07:02 | Nahoru | #2
Murkin> jj, myslím si to taky, že ta komprese bude moc velká, ale startovací kabely za 250,-Kč už nikdy více, musím počkat na bráchu až přitáhne pořádný a startbooster a rovnou i osciloskop na další moto co budu potřebovat

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.9.2014 v 09:40 | Nahoru | #3

Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.



Murkine ty myslíš že Honza po vypuštění oleje (na měření kompresního poměru)tam ještě decku přilél aby nás uklidníl aby to bylo v cajku protže jestli vylél co říkal ta ty čísla by měli souhlasit já myslím že Hoza v práci nepije

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.9.2014 v 09:53 | Nahoru | #4

Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.



jestli dal Honza správnej údaj o objemu spalovacího prostoru, tak by to mělo sedět, svýmu poslednímu výpočtu už věřím. Tím jak píst je kousek pod hranou válce, tak se navýšil i spalovací prostor skoro ekvivalentně.
Vycházelo to z původních 13,7 na 14,2. Ale že je to hodně i tak nepolemizuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.9.2014 v 14:46 | Nahoru | #5

Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.



Dotaz...kde se dá tenčí těsnění sehnat? vyrobit na zakázku? má to význam u neokruhovky?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist