pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: jasné Honzo snížíme kompresní poměr stejně Murkin říkal že 14,2:1 je moc necháme si poradit dáme na profíky
Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
Murkine ty myslíš že Honza po vypuštění oleje (na měření kompresního poměru)tam ještě decku přilél aby nás uklidníl aby to bylo v cajku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
jestli dal Honza správnej údaj o objemu spalovacího prostoru, tak by to mělo sedět, svýmu poslednímu výpočtu už věřím. Tím jak píst je kousek pod hranou válce, tak se navýšil i spalovací prostor skoro ekvivalentně.
Vycházelo to z původních 13,7 na 14,2. Ale že je to hodně i tak nepolemizuju
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin píše: Já si myslím,že tam stejně máte víc jak 14,2:1
Včera večer jsem dodělal GSXR 600 a tam dělá -0,2mm na těsnění kompresi z 12,8:1 na 14:1 a vy tady házíte milimetrama na vrtání.
Dotaz...kde se dá tenčí těsnění sehnat? vyrobit na zakázku? má to význam u neokruhovky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)