pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
rogyze píše: dewwil> na kolko by sa dal prevrtat ten motor max.?samozrejme aby to fakcilo .na tych 1200by to neslo?
moc navic uz tam vyvrtat nepujde. sla by jeste predelat klika na vetsi zdvih, ale to uz je docela alchymie....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
rogyze píše: dewwil> na kolko by sa dal prevrtat ten motor max.?samozrejme aby to fakcilo .na tych 1200by to neslo?
čau na té jedné fotce je rozřezaný jeden válec aby se vědělo kolik a kam se muže jít a víc jak 1120 a to s litinou vrtání na originálním válci nejde prostě ten válec má na spodku místa že když bys vrtal víc tak vložka by čučela ven z válce (pak už bys musel jít zdvihem ale 66mm zdvih je super podobný zdvih měla i stará dobrá 1098 myslím že měla 65,5mm)