globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.8.2014 v 19:25 | Nahoru | #1

rogyze píše: dewwil> na kolko by sa dal prevrtat ten motor max.?samozrejme aby to fakcilo .na tych 1200by to neslo?



čau na té jedné fotce je rozřezaný jeden válec aby se vědělo kolik a kam se muže jít a víc jak 1120 a to s litinou vrtání na originálním válci nejde prostě ten válec má na spodku místa že když bys vrtal víc tak vložka by čučela ven z válce (pak už bys musel jít zdvihem ale 66mm zdvih je super podobný zdvih měla i stará dobrá 1098 myslím že měla 65,5mm)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.8.2014 v 19:43 | Nahoru | #2

Pepa1098 píše: čau na té jedné fotce je rozřezaný jeden válec aby se vědělo kolik a kam se muže jít a víc jak 1120 a to s litinou vrtání na originálním válci nejde prostě ten válec má na spodku místa že když bys vrtal víc tak vložka by čučela ven z válce (pak už bys musel jít zdvihem ale 66mm zdvih je super podobný zdvih měla i stará dobrá 1098 myslím že měla 65,5mm)



O 1098 mi ani nemluv, dneska se vraceli Itoši a Helmuti z MotoGP a já se nezastavil, Itoš píchnul duknu, odtahovka mi to tam složila a já musel frčet pro spešl ořech na zadní kolo(55mm), pak mi tam shodili Helmutovu Suzuki, tomu jsem musel objednat new gumu tak šel někam do zítra chlastat, do toho jezdili i s kolegama takže jsem tam měl mezinárodní sraz, dodělal jsem bratrovu Factory, chvíli jsem dělal na 1120ccm (gufera), ještě něco na svý Ohnivý židli (variátor) a jednu káru, no den blbec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist