pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
rogyze píše: dewwil> na kolko by sa dal prevrtat ten motor max.?samozrejme aby to fakcilo .na tych 1200by to neslo?
čau na té jedné fotce je rozřezaný jeden válec aby se vědělo kolik a kam se muže jít a víc jak 1120 a to s litinou vrtání na originálním válci nejde prostě ten válec má na spodku místa že když bys vrtal víc tak vložka by čučela ven z válce (pak už bys musel jít zdvihem ale 66mm zdvih je super podobný zdvih měla i stará dobrá 1098 myslím že měla 65,5mm)
Pepa1098 píše: čau na té jedné fotce je rozřezaný jeden válec aby se vědělo kolik a kam se muže jít a víc jak 1120 a to s litinou vrtání na originálním válci nejde prostě ten válec má na spodku místa že když bys vrtal víc tak vložka by čučela ven z válce (pak už bys musel jít zdvihem ale 66mm zdvih je super podobný zdvih měla i stará dobrá 1098 myslím že měla 65,5mm)
O 1098 mi ani nemluv, dneska se vraceli Itoši a Helmuti z MotoGP a já se nezastavil, Itoš píchnul duknu, odtahovka mi to tam složila a já musel frčet pro spešl ořech na zadní kolo(55mm), pak mi tam shodili Helmutovu Suzuki, tomu jsem musel objednat new gumu tak šel někam do zítra chlastat, do toho jezdili i s kolegama takže jsem tam měl mezinárodní sraz, dodělal jsem bratrovu Factory, chvíli jsem dělal na 1120ccm (gufera), ještě něco na svý Ohnivý židli (variátor) a jednu káru, no den blbec