pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 17.01.2015 14:58:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 17.01.2015 15:48:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: knedlo> Já vím, pár lidí to zajímalo tak než Pepa složí zpět TLR tak, aby servis nestál Už se těším jak TL1120R zase zavrčí, záhada byla Pepou odhalena, proč se tak stalo na tom zadním válci a pak Vám dá třeba vědět co se pokazilo. Jen napovím, že nastavení časování, ojnice, ventily a ani komprese či hlava válce na to neměly žádnej vliv Odhalil to Pepa tak ať se pochlubí co to způsobilo....
tak píst? jeden byl vyšší než druhý?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: a píst byl taky nasazen tak jak měl být...
e1: teda jako napadlo mě to až po creshi motoru...a dokonce jsem to tu někde psal
e2: ani únava matroše to nebyla
Naposledy editováno 17.01.2015 18:07:10
dewwil píše: dakarista> říkám, že nastavení časování a rozvodů, ojnice, hlava, ventily, vačky, vůle, klika a vše bylo sestavené tak jak mělo být a ani jedna věc z tohoto, ani komprese za to nemohla Jestli to pak Pepa napíše tak si sednete na prdel, tak jako já, vůbec by mě to nenapadlo...
e: a píst byl taky nasazen tak jak měl být...
e1: teda jako napadlo mě to až po creshi motoru...a dokonce jsem to tu někde psal
e2: ani únava matroše to nebyla
Tak vzhledem k tomu,že jsi vyloučil všechno co bych tak odhadoval,sázím na špatné čchi
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1)písty jsou na výšku stejné
2)sklon v pístech zapuštění na ventily není ůplně stejný jako u originálu
3)zahloubení zapuštění v pístech a sklon- ůhel zapuštění je uděláno na obou pístech
stejně jak hloubka tak uhel
jinak těsnění bude dáno silnější a to o 0,5mm, uhel zapuštění v pístu se na obou pístech se upraví na přesný uhel jako u originálu, dno pístu má sílu 7mm tak bych chtěl k vůli snížení komprese ho taky o 1mm stáhnout, v hlavách ve spalovacím prostoru jsem udělal vybrání kolem ventilů jak k vůli kompresi tak lepšímu proudění jelikož je vrtání o 6mm větší a umožnilo to vybrání to je asi tak všechno jak budu zase doma tak budu pomalu skládat a věnovat se tomu (pro mě největší trápení je dělat vůle ventilů furt měřím a měřím měním a dokupuju podložky a dělám to tak dlouho až je to na 120% prostě tady to piplání a za celí den žádný výsledek mě dohání k šílenství ) a těším se na setkání s Murkinem jme spolu domluveni na brzdě a odladění jo a na svody ještě musím přivařit to šroubení(na sondy) aby Murkin mohl odladit každý válec zvlášť jsem na to moc zvědavý protože on je na to machr
e: ty jo, aby ta komprese nebyla zas menší než originál, musí mít minimálně aspoň těch 11,7:1, kdyby ne tak tam dáme kdyžtak kompresor
Naposledy editováno 18.01.2015 11:25:55