pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: a píst byl taky nasazen tak jak měl být...
e1: teda jako napadlo mě to až po creshi motoru...a dokonce jsem to tu někde psal
e2: ani únava matroše to nebyla
Naposledy editováno 17.01.2015 18:07:10
dewwil píše: dakarista> říkám, že nastavení časování a rozvodů, ojnice, hlava, ventily, vačky, vůle, klika a vše bylo sestavené tak jak mělo být a ani jedna věc z tohoto, ani komprese za to nemohla Jestli to pak Pepa napíše tak si sednete na prdel, tak jako já, vůbec by mě to nenapadlo...
e: a píst byl taky nasazen tak jak měl být...
e1: teda jako napadlo mě to až po creshi motoru...a dokonce jsem to tu někde psal
e2: ani únava matroše to nebyla
Tak vzhledem k tomu,že jsi vyloučil všechno co bych tak odhadoval,sázím na špatné čchi