pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1)písty jsou na výšku stejné
2)sklon v pístech zapuštění na ventily není ůplně stejný jako u originálu
3)zahloubení zapuštění v pístech a sklon- ůhel zapuštění je uděláno na obou pístech
stejně jak hloubka tak uhel
jinak těsnění bude dáno silnější a to o 0,5mm, uhel zapuštění v pístu se na obou pístech se upraví na přesný uhel jako u originálu, dno pístu má sílu 7mm tak bych chtěl k vůli snížení komprese ho taky o 1mm stáhnout, v hlavách ve spalovacím prostoru jsem udělal vybrání kolem ventilů jak k vůli kompresi tak lepšímu proudění jelikož je vrtání o 6mm větší a umožnilo to vybrání to je asi tak všechno jak budu zase doma tak budu pomalu skládat a věnovat se tomu (pro mě největší trápení je dělat vůle ventilů furt měřím a měřím měním a dokupuju podložky a dělám to tak dlouho až je to na 120% prostě tady to piplání a za celí den žádný výsledek mě dohání k šílenství
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
e: ty jo, aby ta komprese nebyla zas menší než originál, musí mít minimálně aspoň těch 11,7:1, kdyby ne tak tam dáme kdyžtak kompresor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 18.01.2015 11:25:55