pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Co přesně má bejt ten kroužek a co to dělá?
díky
edit: něco jako rychlopal?
Naposledy editováno 28.11.2014 21:48:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: r-a-k>Já myslím,že tady lítá spousta dobrejch informací zadara promiň,že jsem Tě zapomněl informovat,že se lízly vačky.Jo abych nezapomněl trochu mi mizí tlak v zadní gumě a lehce mi rosí olej u víka motoru ze strany spojky.
Pockej, aby jsme si rozumneli. Me neslo do hlavy to, ze pri tvych upravach na motoru a u Yoshe jen pri BB kitu je to temer totozny. Tak jsem se ptal. Pak vyleze napovrch ze jste tam dali origo vacky, ze ty upraveny se vysrali a ja se nekde smeju nebo usklibam ze jste to projeli?! NE. Jen mam rad fakta a logicke vysvetleni. Jinak te nikdo nenuti aby jsi tu zadara daval know-ho, davas-davate tu ze sve vule a pochybuji ze nekdo by se vydal stejnou cestou jako ty kde to je vse za xxxxxx mega penez. Jinak proc jsem tak zvedavy, proto ze jednou bych rad taky BB kit 1080+vacky pres Murkina, tak proto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: mari> akorát to zkrátí dráhu lanka,takže nemusíš na plynu přehmatávat nebo lámat zápěstí abys dal plnej.
možná u telete užitečné, mě to ovšem nechává chladným, neb sedlám hypermotocykl
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: r-a-k> Já vím,vpoho ještě nezapomeň,že Yosh tam má Dčkovýho ignitecha a já jen nablblýho powercomandra,tzn.nejde odladit každej válec a je to asi trochu kompromis,by mě zajímalo,jestli by si Murkin troufnul odhadnout o kolik by to ještě teoreticky šlo s pořádnou jednotkou.Taky je rozdíl,že Yosh koupí vymazlenej a dotaženej airbox,já si jedu metoda pokus omyl(airboxu mám min.5)a tam může bejt taky chyba,nebo to,že tam nemám žádnej vzduchovej filtr,těch možností kde to jde nahoru a kde dolu je po kokot a to bych musel Murkina zaměstnat na plnej úvazek , abych se něčeho dobral,na to Sko nikde nic nemaj a když chceš něco extra,tak nejenom že platíš,ale kolikrát i škemráš,protože nikomu se nechce moc přemýšlet kvuli jedný motorce,všem je jasný,že dělaj jeden kus,pokud po tom nezatouží manželka
Co si myslim, tak tim Dckovim Ignitechem docilis vyhladenejsi krivky, vuci commanderu, pokud pominu ze mas moznost menit zapalovani. Jiny znalejsi v tyhle oblasti reknou vice. Jinak Murkina zamestnavat nemusis, pro nej je cokoliv kolem motorek, kseft a zivobiti. Ale co muzu rict ze sve zkusenosti, tak ten chlap vi co rika a hlavne ma prehled co a jak je pozitivni na prinos vykonu. Jinak co si pamatuji, tak Yosh ma carbonovej airbox s ITC filtrem ale tam nebude zakopanej pes, vsichni logicky delaji mega velkej, tak neni mozno priskrtit mnozstvi nasavaneho vzduchu. Nejvetsi pruser je udelat z kovu airbox, kde se od motoru vyhreje a pak predava teplo nasavanemu vzduchu do motoru. Ale to vis uz sam.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
O tom ze vetsina pilotu nedostane na asfalt ani 100 koni ani nemluve
Hele prostě je super pocit zpráskat na "starý herce" novější stroje s horším pilotem, nejlíp nagelovaný hejhuláky, kteří pak hledaj svý ego v prachu u krajnice Co jsem pilotoval R1 07 tak mě to tolik nebavilo jak TLR, v 7000ot./min. to v airboxu zachrčelo jak se změnila délka sání vystřelila, ale nic z čeho bych se po.ral a rychlost dost přes 200km/h mi přišla jak kdybych seděl v šikanzenu, oproti tomu jsem byl zas nadšenej z Bubrákovy ZX10R, která má ten projev takovej neučesanej a výbušnější. Prostě někdo má rád uhlazenej projev a velkou rychlost a jinej zas výbušnost s menší rychlostí... Ty jo kolik já na svým TLku tenkrát nasral lidí na jiných strojích, ale vše v mezích slušnosti, žádný prasárny...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: Ozzy, Ozzy... užs to tu sdělil několikrát... a taky víme, že sériová R6ka je prostě to nejlepší a sypat do motorky peníze je nesmysl, když nejedeš Brno pod 2:15... Ale tyhle lidi vč. mě tuctové písklata z krámu bavit nebudou, i kdyby měly 200k!
V pohode, vzdyt ja vam fandim Ty si to beres porad negativne, ja nad tim kroutim hlavou, ale uplne stejne lidi v mym okoli krouti hlavou nad tim ze si kazdej rok neco prerazim a stejne jezdim. Nemyslim to ve zlym. Me by uz taky nebavilo jezdit pomalu
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ozzy_ píše: PS: Rozhodne si radeji prectu jak nekdo prevrtaval tele a jeste z toho dostal funkcni strojek se slusne zvedlym vykonem, nez "jaky olej" a "menit na zimu nebo na jaro" a nebo "chcipakem nebo klickem"
Máme kliku,tuhle zimu asi nejvíc upravuje KapitánMasakr,tak se můžem těšit
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Druha verze ma na koncich vyfrezovany "nosy" kterejma to zapadne do zarezu na lanka a fixuje to pozici - tzn krom vysoustruzeni krouzku je tam jeste frezvani tech nosu v pripravku - nic se nelepi, za ten chci 350,-
Mari: toho plynu se bal i rod a pak si to uz jen pochvaloval - busa jede pekne, ale to ze muzes dat plnej i na prvni ch par kvaltu je znat ... Ja treba atre apod upravy nepoznam - ale ten plyn je fakt OK
Jinak me fakt krouzek/ATRE za 350 nezivi, takze klido poslu a kdyz to nesplni ocekavani tak se to posle zpet ... Zadnej problem
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Takovy ty "radobyzavody" jsou spis o ridici - uz jsem ujel typkovi s 200ps motorkou, stejne jako me spraskal klucina na dvace....
Ozzy_ píše: Takovejch penez aby se ze stary mrdky dostalo 145 koni, kdyz na krame stojej za par korun motorky co maj 180. Ja vim, mate neco lepsiho, pro poradny chlapy (a holky), atd atd, ale chce to fakt velky zapaleni pro vec
O tom ze vetsina pilotu nedostane na asfalt ani 100 koni ani nemluve
No hele tebe stálo statisíce aby ses vyjezdil na okruhu na úroveň kterou zvládá jen několik set, možná tisíc, lidí v republice
Jediný co se dá měřit je jestli tě to baví, poměřovat to k okolí nemá smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Rogerer: krouzek do plynu zvetsi prumer bubinku na kterej se naviji lanko = zkracenej chod. Delam dve verze jedno je proste obyc "C" ktery se musi na heft prilepit vterinakem - to ti klido dam za 50,-
Druha verze ma na koncich vyfrezovany "nosy" kterejma to zapadne do zarezu na lanka a fixuje to pozici - tzn krom vysoustruzeni krouzku je tam jeste frezvani tech nosu v pripravku - nic se nelepi, za ten chci 350,-
Mari: toho plynu se bal i rod a pak si to uz jen pochvaloval - busa jede pekne, ale to ze muzes dat plnej i na prvni ch par kvaltu je znat ... Ja treba atre apod upravy nepoznam - ale ten plyn je fakt OK
Jinak me fakt krouzek/ATRE za 350 nezivi, takze klido poslu a kdyz to nesplni ocekavani tak se to posle zpet ... Zadnej problem
Asi radši s tím nosem. Až toho budeš dělat nějak povíc, tak jestli teda můžeš udělat jeden navíc. To ATRE je za kolik ? Má to smysl ? Dík a sorry za OT
Rogerer píše: Asi radši s tím nosem. Až toho budeš dělat nějak povíc, tak jestli teda můžeš udělat jeden navíc. To ATRE je za kolik ? Má to smysl ? Dík a sorry za OT
Vteřiňáku se bát nemusíš, já si lanka podložil obyčejnejma plíškama, který jsem ustřihnul z kusu plechu, odjehlil a zakroužil kleštěma. Mám to takhle přilepený vteřiňákem už na druhý motorce a nikdy nebyl problém.4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Alien> až budu vážit 45kg nebo Ty 70kg začneme to řešit Koně nejsou všechno
Fajn, od dnešního dne nevařim, schválně za jak dlouho budeš na mojí váze