pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Rogerer: krouzek do plynu zvetsi prumer bubinku na kterej se naviji lanko = zkracenej chod. Delam dve verze jedno je proste obyc "C" ktery se musi na heft prilepit vterinakem - to ti klido dam za 50,-
Druha verze ma na koncich vyfrezovany "nosy" kterejma to zapadne do zarezu na lanka a fixuje to pozici - tzn krom vysoustruzeni krouzku je tam jeste frezvani tech nosu v pripravku - nic se nelepi, za ten chci 350,-
Mari: toho plynu se bal i rod a pak si to uz jen pochvaloval - busa jede pekne, ale to ze muzes dat plnej i na prvni ch par kvaltu je znat ... Ja treba atre apod upravy nepoznam - ale ten plyn je fakt OK
Jinak me fakt krouzek/ATRE za 350 nezivi, takze klido poslu a kdyz to nesplni ocekavani tak se to posle zpet ... Zadnej problem
Asi radši s tím nosem. Až toho budeš dělat nějak povíc, tak jestli teda můžeš udělat jeden navíc. To ATRE je za kolik ? Má to smysl ? Dík a sorry za OT
Rogerer píše: Asi radši s tím nosem. Až toho budeš dělat nějak povíc, tak jestli teda můžeš udělat jeden navíc. To ATRE je za kolik ? Má to smysl ? Dík a sorry za OT
Vteřiňáku se bát nemusíš, já si lanka podložil obyčejnejma plíškama, který jsem ustřihnul z kusu plechu, odjehlil a zakroužil kleštěma. Mám to takhle přilepený vteřiňákem už na druhý motorce a nikdy nebyl problém.