pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
O tom ze vetsina pilotu nedostane na asfalt ani 100 koni ani nemluve
Hele prostě je super pocit zpráskat na "starý herce" novější stroje s horším pilotem, nejlíp nagelovaný hejhuláky, kteří pak hledaj svý ego v prachu u krajnice Co jsem pilotoval R1 07 tak mě to tolik nebavilo jak TLR, v 7000ot./min. to v airboxu zachrčelo jak se změnila délka sání vystřelila, ale nic z čeho bych se po.ral a rychlost dost přes 200km/h mi přišla jak kdybych seděl v šikanzenu, oproti tomu jsem byl zas nadšenej z Bubrákovy ZX10R, která má ten projev takovej neučesanej a výbušnější. Prostě někdo má rád uhlazenej projev a velkou rychlost a jinej zas výbušnost s menší rychlostí... Ty jo kolik já na svým TLku tenkrát nasral lidí na jiných strojích, ale vše v mezích slušnosti, žádný prasárny...
Ozzy_ píše: Takovejch penez aby se ze stary mrdky dostalo 145 koni, kdyz na krame stojej za par korun motorky co maj 180. Ja vim, mate neco lepsiho, pro poradny chlapy (a holky), atd atd, ale chce to fakt velky zapaleni pro vec
O tom ze vetsina pilotu nedostane na asfalt ani 100 koni ani nemluve
No hele tebe stálo statisíce aby ses vyjezdil na okruhu na úroveň kterou zvládá jen několik set, možná tisíc, lidí v republice
Jediný co se dá měřit je jestli tě to baví, poměřovat to k okolí nemá smysl.