globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.11.2020 v 08:47 | Nahoru | #8401
Neválí se náhodou někomu doma přebytečná pumpa, hadice a váleček na spojku (TLR, Strom, SV...atd) ? Rád ho toho zbavím

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2021 v 14:24 | Nahoru | #8402
Mám tu jeden zadní kotouč na hraní, tak si říkám, že bych do něj hrábnul. Neodpružené rotující hmoty a tak

Jak moc už je moc?

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2021 v 14:26 | Nahoru | #8403
sundej ho uplne, projed se, a uvidis jjak velkej bude rozdil podle me je zadni kotouc to nejmensi zlo, nejakej gram to da ale..

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2021 v 17:54 | Nahoru | #8404
FiZzeR> asi zalezi jak moc brzdis zadkem...
Jestli vubec, tak emental...

Taky me to napadlo, ale ja zadek celkem pouzivam (ano i na aprilce ) a mam strach ze by se zkroutil...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2021 v 19:31 | Nahoru | #8405
FiZzeR> Tohle moc jeste asi neni
RSV z AMA superbike...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 06:14 | Nahoru | #8406

FiZzeR píše: Mám tu jeden zadní kotouč na hraní, tak si říkám, že bych do něj hrábnul. Neodpružené rotující hmoty a tak

Jak moc už je moc?

ať ti sem Jašek hodí foto svýho zad. kotouče, vypadá jak ten z AMA superbiku, jen to chce kvalitní vrtáky

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 06:17 | Nahoru | #8407
Já mám odlehčený na předku, ze 310 mm stočený na 298mm Neodpružené rotující hmoty jsou svinstvo

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 22:40 | Nahoru | #8408
já byl jednou svědkem, jak takhle podomácku odlehčenej racing kotouč prasknul a uplně se rozpad

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 22:44 | Nahoru | #8409
kuba350> jj, to už tam je jen naoko, ty zadní ementály..., aby to prošlo technickou přejímku...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 23:23 | Nahoru | #8410
kuba350> To nemusi byt ani racing, ani odlehceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 23:30 | Nahoru | #8411
Mileek> Hm. Že by stejnej výrobce, jakej je podepsanej na třmenu?
To by mnohé vysvětlovalo

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.3.2021 v 23:45 | Nahoru | #8412
Mileek> ta cerna smouha neni smer rotace??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 06:01 | Nahoru | #8413

dewwil píše: Já mám odlehčený na předku, ze 310 mm stočený na 298mm Neodpružené rotující hmoty jsou svinstvo


A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 06:03 | Nahoru | #8414

FiZzeR píše: Mileek> Hm. Že by stejnej výrobce, jakej je podepsanej na třmenu?
To by mnohé vysvětlovalo


Neznám ty třmeny, ale nedivil bych se, kdyby to byl fake. Navíc je divný, proč má tu šipku proti směru otáčení.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 08:52 | Nahoru | #8415
BlackSabbath> to jsou stary cnc bremba, tou dobou jeste fake nikdo nedelal ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 09:16 | Nahoru | #8416
BlackSabbath> Jak pise assassin... v dobe, kdy brembo delalo tyhle trmeny, jezdili cinani na kolech a obrabet umeli akorat drevo
Tu sipku si tam nekdo domaloval fixem, a at je dal tak ci onak, je to fuk, brembo kotouce nemaji dany smer otaceni, ani ho neznaci... vlastne jsem origo sipku videl jen u grimeca kotoucich, co jsou na rsv4/tuono v4 a ducnach...

Naposledy editováno 09.03.2021 14:05:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 10:03 | Nahoru | #8417
Mileek> ty jo fakt, ani moje nemaji...

Ale ono to je vetsinou dane tim prolisem a nytama kotouce, ze to otocit proste nejde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 10:14 | Nahoru | #8418
oioi01> Nevim jestli je vic tech rovnejch, nebo s offsetem, ale skoro bych rekl, ze vetsina kotouču bude rovnejch. Ja je mam napisama ven

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 11:26 | Nahoru | #8419
assassin> jj, jeste sem mrkl na skutra, ten je rovny a rotace nebo napisy zadne.. takze asi fakt fuk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 12:05 | Nahoru | #8420

BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...


jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)

Naposledy editováno 09.03.2021 12:05:42

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 14:11 | Nahoru | #8421

oioi01 píše: Mileek> ty jo fakt, ani moje nemaji...

Ale ono to je vetsinou dane tim prolisem a nytama kotouce, ze to otocit proste nejde...



Tak takhke to otocit nejde, to je snad kvuli offsetu jasne... ale kdyz prehodis L a P, tak uz otocene jsou. Kazdopadne na funkci to vliv nema zadny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 16:32 | Nahoru | #8422

kerut píše: jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)


Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 17:45 | Nahoru | #8423

BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...

no a proto jsou druhý (kdo brzdí je druhej), ne, mám tam třmeny a vidle z R1 a R1 měly kotouče 298mm. Jednu dobu byly brzdiče z R1 to nej, pro amatéry a i na GSXRka to dávali na okruh ... A každej kdo zkusil mý brzdy tak byl nadšenej, bohužel mi to víc brzdí než jede

Naposledy editováno 09.03.2021 17:45:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 17:53 | Nahoru | #8424

BlackSabbath píše: Já jsem samozřejmě na K5 jezdil ty originál 310 mm kotouče. Vyměnil jsem je za 320 mm a nedá se to srovnat. Takže mám osobní zkušenost.

to samý jsem udělal na svý K4, poznat to bylo, ale ty Suzučí Tokico třmeny jsou marný....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 18:35 | Nahoru | #8425

dewwil píše: to samý jsem udělal na svý K4, poznat to bylo, ale ty Suzučí Tokico třmeny jsou marný....


Já jsem to vyměnil všechno. Kotouče, třmeny, hadice a pumpu.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 20:28 | Nahoru | #8426
brzdnej ucinnek pri instalaci 320kotoucu misto 300 je o 6.666 procenta vetsi …. jednoducha matematika.

s chlazenim a akumulaci tepla uz je to slozitejsi ...protoze uz je tam ten prumer s druhou mocninou…

...ale kdo v provozu uvari brzdy:

a)ma motorku v bordelu
b)neumi brzdit
c)je kokot a nema v provozu co delat

a moment setrvacnosti uz nam muze byt uplne fuk, protoze vetsina z nas jezdi hypersuper racing pneu, protoze mame pocit ze nam ty obyc nestaci a takove gumy jsou klidne o kilo tezsi… takze tam bude rozdil momentu setrvacnosti uplne nekde jinde a toho si nikdo nevsimne…

v MotoGP jezdi na kazdym okruhu jiny prumery kotoucu, to same sucho versus voda (tam navic se meni uhlikovy kotouce za ocelovy) takze to asi nebude uplne ten spravnej etalon. I piloti na spicce jezdi kazdej jinak, vozi treba vzadu obrovskej kotouc, protoze na vyjezdu ze zatacky vykon reguluji zadni brzdou apod.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 21:34 | Nahoru | #8427
assassin> přesně to co jsem ušetřil na ráfkách a kotoučích jsem zas dorovnal pneumatikama Ale zas mě to tak nesere, hlavně že je to pěkný, funkční a kvůli cenťáku na průměru kotouče, nebudu dávat jiný vidle a radiální třmeny vypadají na TL jak z vesmíru Jinak třeba nějaký 320mm kotouče mají zase obruč šířky 20mm proti jinejm co maj třeba 40mm, ale tam je to zase o materiálu...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 21:40 | Nahoru | #8428
ISR je dobra uchylarna, to bych bral

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 21:52 | Nahoru | #8429
assassin> to mi povídej [img]https:/

Naposledy editováno 09.03.2021 21:52:54

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 22:28 | Nahoru | #8430
kurva clovek se vrati z treninku a tu se promita porno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist