globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.4.2016 v 21:11 | Nahoru | #5761

FiZzeR píše: Nemůžu soudit, já mívám 190 už pod mostem

Protože jsi pirát, voe v BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.4.2016 v 21:23 | Nahoru | #5762

assassin píše: z nuly jsem jeste nepotkal auto co by se chytalo, sice se motorka zveda, ale porad je to vyhove jina liga... cim vejs tim motorka vic ztraci...





Ale to jsou trošku jiné auta, než potkáš normálně, nooo...

Asi s tebou budu muset souhlasit.... prostě u 200km/h se to začne lámat a pak už jde jen o aerodynamicu a výkon..

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.4.2016 v 21:35 | Nahoru | #5763
To Kawa H2R tam tyhle placky sfoukává jak svíčku ještě mnohem líp

Naposledy editováno 12.04.2016 22:58:30

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 09:53 | Nahoru | #5764
Je to blbý,ale motorka nemá šanci,nikde a nikdy . Pokud srovnáváš jasně měřitelný věci a stroje na to určený, auto vždy vyhraje. Možná mimo extrémní terén,ale tomu moc nerozumím,třeba na Dakaru jezděj auta taky větší bomby.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 09:57 | Nahoru | #5765
Auto vyhraje vzdycky, Formule nad MGP, rallye auta nad rallye motorkama, atd Nevim proc si porad motorkari myslej ze maj neco "lepsiho" . Maj jen neco levnejsiho.

Ale na motorce je to proste zabavnejsi

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 10:23 | Nahoru | #5766
Ozzy_> zábavnější nevím,ale dá se tam líp kouřit

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 10:25 | Nahoru | #5767
No spíš je to levnější,ono vdechnout auto co má zrychlení 0 na 100 pod 6 vteřin proste za pade nekoupíš

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 10:29 | Nahoru | #5768

Jasek píše: Je to blbý,ale motorka nemá šanci,nikde a nikdy . Pokud srovnáváš jasně měřitelný věci a stroje na to určený, auto vždy vyhraje. Možná mimo extrémní terén,ale tomu moc nerozumím,třeba na Dakaru jezděj auta taky větší bomby.



Tak já viděl auto, které překonávalo (ne pomalu ale v rychlosti) zídky o víšce desítek centimetrů až třeba metru. Každý tlumič měl zdvih snad metr, možná 1,5m ale to nechci kecat. Opravdu drahá speciální hračka a přitom to rychle jako normální velkej offroad. Určitě si někdo vzpomene a hodí odkaz na video. Takže i v tom extrémním terénu by se našlo auto, co podělá každou motorku.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 10:33 | Nahoru | #5769
Občas asi jde postavit závod, kde "srovnatelné" stroje motorka porazí, ale organizátoři se musí hodně snažit a hlavně si na to vzít tu správnou motorku : )



2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 11:56 | Nahoru | #5770
Já to říkám furt prostě to přeplňování je potřeba hlavně u motocyklů


Protože platí že čím víc koní a peněz máš tím seš lepší člověk

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 12:10 | Nahoru | #5771

gagtoy píše:
Protože platí že čím víc koní a peněz máš tím seš lepší člověk



Tak tak, cim vic prouzek, tim vic adidas

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 12:53 | Nahoru | #5772
gagtoy> tak snažíme se ,ale je to fakt k ničemu,kdybys viděl na startu pořádnej topfuel auťák tak je Ti jasný,že jakákoliv motorka s jakýmkoliv jezdcem nemá šanci.

Jo...a vesměs platí,že čím máš víc koní,tím máš míň peněz

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 15:32 | Nahoru | #5773
To první video, jak tam týpek v McLarenu jenom drží volant a dupne na plyn, to mi moc jako zábava nepřijde Jako nikdy jsem v podobný káře nejel, to zrychlení je asi neuvěřitelný, ale evidentně to udělá všechno za řidiče, takže nůďo, s motorkou se člověk musí trošku poprat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

13.4.2016 v 22:52 | Nahoru | #5774
z.a.j.o.c.h> Já jel v F430 a v Lambu,což je jakoby eště furt o třídu níž,než McLaren a zábavný mi to přišlo

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 07:09 | Nahoru | #5775
Tak bráchovi dorazilo Turbo v lepším stavu, tak jsme zvědaví kdy se rozlítne

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 07:25 | Nahoru | #5776
dewwil> Ho nechal repasovat,nebo kupoval jiný?

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 07:30 | Nahoru | #5777
Jsem ho komplet repasoval ale ma preskly housing u obtoku tak mi rovnou rikaly ze nebudu mít plny výkon tak ted az to prehodim bude racing

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 07:54 | Nahoru | #5778
A to nešlo nechat zavařit?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:08 | Nahoru | #5779
Milosek.m> Jakože sám repasoval?To se nějak vyvažuje ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:32 | Nahoru | #5780
zmulin> To mi připomíná nedávnou historku co mi vyprávěl kámoš (a teď žádnej offense na Miloška, nemyslím že je to stejnej případ), kdy k nim do servisu přijel nějakej tuner s mokrým řidičákem, nehtem na palici, který o tom očividně věděl totální pyču a potřeboval od nich vyndat turbo, že si ho pak doma v obýváku zrepasuje.
Sice nevěděl jak, vlastně ani proč ale prej to není problém

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:35 | Nahoru | #5781
Jindřej> Nene

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:41 | Nahoru | #5782

zmulin píše: z.a.j.o.c.h> Já jel v F430 a v Lambu,což je jakoby eště furt o třídu níž,než McLaren a zábavný mi to přišlo



Já řídíl F458 a taky se mi to docela líbilo, jelo to dynamicky cca stejně jak moje motorka a vypadá to moc hezky italsky. Líbilo se mi, jak zevnitř vidím vypouklý blatníky a samozřejmě zvuk byl taky příjemný.

Motorka má ale stejně svoje kouzlo (a taky na srovnatelný auto nemám prachy )













Naposledy editováno 14.04.2016 09:41:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:43 | Nahoru | #5783

dakarista píše: A to nešlo nechat zavařit?


Litina

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:52 | Nahoru | #5784

oioi01 píše: Litina



Ano, litina.... jde to, ale je s tím sraní

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 09:53 | Nahoru | #5785
Jindřej> já být tím mechanikem, tak mu ho vyndám a byl bych zvědavý na výsledek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 10:39 | Nahoru | #5786

Franco82 píše: Já řídíl F458 a taky se mi to docela líbilo, jelo to dynamicky cca stejně jak moje motorka



Počkej, to neni možný. To bylo někde na tom severu jak to půjčujou za litrovej poukaz nebo co? Nemělo to přepnutí na nějakou palivovou mapu pro nejnižší výkon a krouťák???
To vůbec nekoresponduje s tím, co mi vyprávěl kamarád, v jaké rychloti přeřazuje na dvojku a trojku atp... Tam už to tvoje moto musí být u konce s dechem..

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 12:35 | Nahoru | #5787
PetrL3: v takovymhle aute - navic jeste pujcenym - das plyn na podlahu nekde v primce a tam stejne v nizsich rychlostech neni nic co by motorkare "dostalo" a nad 200 spis nad 250 kde tyhle auta prekvapi se zase s pujcenym autem nepodivas, casto ani neni kde.
Se silnym autem se clovek musi naucit jezdit, nejde to si sednout a bejt kral silnic - protoze s oktavku jsem zdimal nadorez, kola kvicely a auto se smykalo ze strany na stranu - myslel jsem si to same a pak jsem se rok ucil uridit obycejne 200PS auto (a jeste stale to neni tak jak bych si predstavoval)
ovladnout 400PS auto neni legrace, ja jsem skolil u nas v serpentynach volvem typka v italii... a verim ze kdyby jsme si presedli, mohlo to bejt obracene...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 13:03 | Nahoru | #5788

PetrL3 píše: Počkej, to neni možný. To bylo někde na tom severu jak to půjčujou za litrovej poukaz nebo co? Nemělo to přepnutí na nějakou palivovou mapu pro nejnižší výkon a krouťák???
To vůbec nekoresponduje s tím, co mi vyprávěl kamarád, v jaké rychloti přeřazuje na dvojku a trojku atp... Tam už to tvoje moto musí být u konce s dechem..



Jj, někde na severu - Mnichovo hradiště. Jízda jak v provozu, tak od nuly do cca 260 na letišti. Nerad bych se pouštěl do diskuzí o tom, jestli je rychlejší Ferrari nebo Morini. Chtěl jsem tím jenom říct, že na mě působilo obojí stejným dojmem. Jestli Ferrari má dvoustovku třeba za 9s a Morini za 10s, tak to je pro mě srovnatelný. Co se týče maximálky, tak tam je to jasný, od 200 vejš dostává můj naháč tvrdě na frak. Ale dynamika v "normálních" silničních rychlostech je za mě podobná. K tomu prostě tohle auto nezaostávalo za italskou motorkou co se týče zvuku a designu.

Jel jsem tam i v Nissanu GT-R a pocitově mě to vůbec nevzalo a domů bych to nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 13:08 | Nahoru | #5789
Jinak na silnici už jsem před sebe pouštel už i oktávku RS první generace . V nepřehledných zatáčkách se mnou chtěl závodit, držel se dva metry za mým zadním kolem, zatáčky řezal přes levou krajnici aniž by vůbec do zatáčky viděl. Po kilometru jsem ho radši pustil, protože to závánělo průserem, kdy by to napral zezadu do mě nebo čelně do protijedoucího.

To jen komentář k závodu motorka vs auto. V provozu vyhraje vždycky ten vymatlanější

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 13:15 | Nahoru | #5790

Franco82 píše: Jinak na silnici už jsem před sebe pouštel už i oktávku RS první generace . V nepřehledných zatáčkách se mnou chtěl závodit, držel se dva metry za mým zadním kolem, zatáčky řezal přes levou krajnici aniž by vůbec do zatáčky viděl. Po kilometru jsem ho radši pustil, protože to závánělo průserem, kdy by to napral zezadu do mě nebo čelně do protijedoucího.

To jen komentář k závodu motorka vs auto. V provozu vyhraje vždycky ten vymatlanější



Tak to je klasika. Tyhle závodníky s RS je rozumný pustit co nejdřív před sebe a dát jim náskok. Ať si jedou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist