pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: z nuly jsem jeste nepotkal auto co by se chytalo, sice se motorka zveda, ale porad je to vyhove jina liga... cim vejs tim motorka vic ztraci...
Ale to jsou trošku jiné auta, než potkáš normálně, nooo...
Asi s tebou budu muset souhlasit.... prostě u 200km/h se to začne lámat a pak už jde jen o aerodynamicu a výkon..
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale na motorce je to proste zabavnejsi
Jasek píše: Je to blbý,ale motorka nemá šanci,nikde a nikdy . Pokud srovnáváš jasně měřitelný věci a stroje na to určený, auto vždy vyhraje. Možná mimo extrémní terén,ale tomu moc nerozumím,třeba na Dakaru jezděj auta taky větší bomby.
Tak já viděl auto, které překonávalo (ne pomalu ale v rychlosti) zídky o víšce desítek centimetrů až třeba metru. Každý tlumič měl zdvih snad metr, možná 1,5m ale to nechci kecat. Opravdu drahá speciální hračka a přitom to rychle jako normální velkej offroad. Určitě si někdo vzpomene a hodí odkaz na video. Takže i v tom extrémním terénu by se našlo auto, co podělá každou motorku.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Protože platí že čím víc koní a peněz máš tím seš lepší člověk
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Sice nevěděl jak, vlastně ani proč ale prej to není problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
zmulin píše: z.a.j.o.c.h> Já jel v F430 a v Lambu,což je jakoby eště furt o třídu níž,než McLaren a zábavný mi to přišlo
Já řídíl F458 a taky se mi to docela líbilo, jelo to dynamicky cca stejně jak moje motorka a vypadá to moc hezky italsky. Líbilo se mi, jak zevnitř vidím vypouklý blatníky a samozřejmě zvuk byl taky příjemný.
Motorka má ale stejně svoje kouzlo (a taky na srovnatelný auto nemám prachy )
Naposledy editováno 14.04.2016 09:41:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: A to nešlo nechat zavařit?
Litina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Já řídíl F458 a taky se mi to docela líbilo, jelo to dynamicky cca stejně jak moje motorka
Počkej, to neni možný. To bylo někde na tom severu jak to půjčujou za litrovej poukaz nebo co? Nemělo to přepnutí na nějakou palivovou mapu pro nejnižší výkon a krouťák???
To vůbec nekoresponduje s tím, co mi vyprávěl kamarád, v jaké rychloti přeřazuje na dvojku a trojku atp... Tam už to tvoje moto musí být u konce s dechem..
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Se silnym autem se clovek musi naucit jezdit, nejde to si sednout a bejt kral silnic - protoze s oktavku jsem zdimal nadorez, kola kvicely a auto se smykalo ze strany na stranu - myslel jsem si to same a pak jsem se rok ucil uridit obycejne 200PS auto (a jeste stale to neni tak jak bych si predstavoval)
ovladnout 400PS auto neni legrace, ja jsem skolil u nas v serpentynach volvem typka v italii... a verim ze kdyby jsme si presedli, mohlo to bejt obracene...
PetrL3 píše: Počkej, to neni možný. To bylo někde na tom severu jak to půjčujou za litrovej poukaz nebo co? Nemělo to přepnutí na nějakou palivovou mapu pro nejnižší výkon a krouťák???
To vůbec nekoresponduje s tím, co mi vyprávěl kamarád, v jaké rychloti přeřazuje na dvojku a trojku atp... Tam už to tvoje moto musí být u konce s dechem..
Jj, někde na severu - Mnichovo hradiště. Jízda jak v provozu, tak od nuly do cca 260 na letišti. Nerad bych se pouštěl do diskuzí o tom, jestli je rychlejší Ferrari nebo Morini. Chtěl jsem tím jenom říct, že na mě působilo obojí stejným dojmem. Jestli Ferrari má dvoustovku třeba za 9s a Morini za 10s, tak to je pro mě srovnatelný. Co se týče maximálky, tak tam je to jasný, od 200 vejš dostává můj naháč tvrdě na frak. Ale dynamika v "normálních" silničních rychlostech je za mě podobná. K tomu prostě tohle auto nezaostávalo za italskou motorkou co se týče zvuku a designu.
Jel jsem tam i v Nissanu GT-R a pocitově mě to vůbec nevzalo a domů bych to nechtěl
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
To jen komentář k závodu motorka vs auto. V provozu vyhraje vždycky ten vymatlanější
Franco82 píše: Jinak na silnici už jsem před sebe pouštel už i oktávku RS první generace . V nepřehledných zatáčkách se mnou chtěl závodit, držel se dva metry za mým zadním kolem, zatáčky řezal přes levou krajnici aniž by vůbec do zatáčky viděl. Po kilometru jsem ho radši pustil, protože to závánělo průserem, kdy by to napral zezadu do mě nebo čelně do protijedoucího.
To jen komentář k závodu motorka vs auto. V provozu vyhraje vždycky ten vymatlanější
Tak to je klasika. Tyhle závodníky s RS je rozumný pustit co nejdřív před sebe a dát jim náskok. Ať si jedou.