globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 10:39 | Nahoru | #1

Franco82 píše: Já řídíl F458 a taky se mi to docela líbilo, jelo to dynamicky cca stejně jak moje motorka



Počkej, to neni možný. To bylo někde na tom severu jak to půjčujou za litrovej poukaz nebo co? Nemělo to přepnutí na nějakou palivovou mapu pro nejnižší výkon a krouťák???
To vůbec nekoresponduje s tím, co mi vyprávěl kamarád, v jaké rychloti přeřazuje na dvojku a trojku atp... Tam už to tvoje moto musí být u konce s dechem..

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 13:03 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: Počkej, to neni možný. To bylo někde na tom severu jak to půjčujou za litrovej poukaz nebo co? Nemělo to přepnutí na nějakou palivovou mapu pro nejnižší výkon a krouťák???
To vůbec nekoresponduje s tím, co mi vyprávěl kamarád, v jaké rychloti přeřazuje na dvojku a trojku atp... Tam už to tvoje moto musí být u konce s dechem..



Jj, někde na severu - Mnichovo hradiště. Jízda jak v provozu, tak od nuly do cca 260 na letišti. Nerad bych se pouštěl do diskuzí o tom, jestli je rychlejší Ferrari nebo Morini. Chtěl jsem tím jenom říct, že na mě působilo obojí stejným dojmem. Jestli Ferrari má dvoustovku třeba za 9s a Morini za 10s, tak to je pro mě srovnatelný. Co se týče maximálky, tak tam je to jasný, od 200 vejš dostává můj naháč tvrdě na frak. Ale dynamika v "normálních" silničních rychlostech je za mě podobná. K tomu prostě tohle auto nezaostávalo za italskou motorkou co se týče zvuku a designu.

Jel jsem tam i v Nissanu GT-R a pocitově mě to vůbec nevzalo a domů bych to nechtěl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist