globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.3.2016 v 20:29 | Nahoru | #5251
Tak se to už rýsuje, už jen čekám na ty držáky třmenů, blatník a jsem ready na STK















Naposledy editováno 01.03.2016 20:34:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.3.2016 v 20:37 | Nahoru | #5252
dewwil> teda, ale ty chladiče máš teda zaprasený

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.3.2016 v 20:39 | Nahoru | #5253
Jo a Celica za prdelí TLka už vrčí, díky Pepovi, že nám přivezl vodní chladič oilu z TL1000R, kterej tam pasoval s minimem úprav, prostě japonec, docela jsem koukal, že na Celicu dělala makovici Yamaha

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

1.3.2016 v 20:41 | Nahoru | #5254

strakon píše: dewwil> teda, ale ty chladiče máš teda zaprasený

To nepobraly jen pixely v telefonu

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 18:55 | Nahoru | #5255





Snad se nikdo nebude zlobit, ja začal s odlehcovanim brzdičů, chvilka frézování a 12 g dole Na Ti pístkách bude dalších pár gramů

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 18:58 | Nahoru | #5256
vevixt: jen si nejsem jistej tim ze je to nejlepsi misto na to ubirat material...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 19:07 | Nahoru | #5257
assassin> přesně a úspora nula od nuly ta barva tam váží víc

Naposledy editováno 02.03.2016 19:08:52

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 19:11 | Nahoru | #5258
Hele ubral jsem jen ty horní výztuhy, zase tak velký síly na krut v tom brzdiči nejsou a většinu tahu tam poberou šrouby. Uvidíme, první testy budou určitě na letišti ať už kvůli těm brzdam, karbonovýmu podsedlovymu rámu a dalších věcech. Dolní výztuhy uberu jen trochu aby tam zůstalo ještě dost masa.

Barva půjde taky dolů a půjdou na elox

Naposledy editováno 02.03.2016 19:11:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 20:11 | Nahoru | #5259
vevixt> Teď jsem ti mrknul do profilu a ta ZX9 bude pěknej street

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 20:45 | Nahoru | #5260
vevixt> elox nebo tvrdoelox (budes chranit zavity)? Jak mas v planu pripravit povrch pod elox? Sam nebo to nekam das?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 21:58 | Nahoru | #5261
dewwil> Díky,za ty roky co to předělávám tak to snad bude stát za to

Dargas> Mám v plánu jen elox v černý barvě,závity ani nic jinýho chránit nebudu,elox se musí dostat i dovnitř brzdiče aby se odstranil jeden z velkých problémů 6pístků a to ten že není nijak ošetřenej vnitřní prostor brzdiče.Jinak brzdiče nechám opískovat,čím to ať rozhodne mistr co to bude dělat a eloxovat to nechám v galvanice

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

2.3.2016 v 22:52 | Nahoru | #5262
vevixt> se trošičku obávám,že ten elox bude stát za hovno.Nechci tě strašit,ale všichni co se tím zabývaj(a živí) mi tvrdili,že na odlitky to chytá blbě a nepředvídatelně.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 06:39 | Nahoru | #5263
vevixt> Já rozumím, vím o tom a mám v plánu ty brzdiče taky vyléčit eloxováním. Jenže kvůli odolnosti si říkám, že bude lepší tvrdoelox a ten by neměl přijít na závity, tak proto se ptám. Hodit to celý do eloxu je samozřejmě to nejjednodušší, ale nevím, jak dlouho to pak vydrží....
Nevíš o někom, kdo už brzdy takhle dělal?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 07:05 | Nahoru | #5264
vevixt> mas vyzkouseny jak se ten konkretni elox co davas bude chovat za stalyho pusobeni brzdovy kapaliny?

Uz to "odlehceni" trmenu mi prijde jako zbytecnej hazard.

Jeden si takhle hral v us, jinak jako machr, instruktor jizdy na motorce a majitel dilny, takze vseho schopnej. Udelal si vlastni drzak zadniho trmenu. Ten mu casem prasknul a malem ho to stalo zivot.
Sice si veril, ale nemel paru o tom co zkousi, takze zvolil spatnej design i material.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 07:16 | Nahoru | #5265
Mno zacit na motorce na prednich brzdach .... zajimavy myslenkovy pochod ....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 07:28 | Nahoru | #5266
Stev> Nemam to vyzkoušený ale nechám to naeloxovat, naliju brzdovku a nechám působit, času mám dost protože stavba bude trvat ještě dlouho. Když to nevyjde tak koupím jiný brzdiče. Tohle je jen pokus, a s tím ubranim matroše bych to neviděl zase tak zle, je tam ubráno pár mm a zbývá tam pořád dost

Dargas> Nevím, zatím jsem nic neviděl ani na zahraničních fórech. Nechám to udělat a uvidím.

Naposledy editováno 03.03.2016 07:29:59

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 15:18 | Nahoru | #5267
Omlouvám se za OT, ale když se tu řešily ty brzdy. Vybírám na zadek na malou inazumu AP racing SR, nebo Brembo SP?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 15:32 | Nahoru | #5268
DRN.> vem AP Racing nebo od Bremba SA ty brzděj bez uvadání do 350°C, kdežto SP uvadaj už na 250°C ,ale na zadku to bude asi jedno...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 15:40 | Nahoru | #5269
V ab moto maj jenom tohle, budu tam brát pár věcí tak, že bych to přibral, jinak jezdím ebc hh ale ty teď nikde nemaj.
A nebo sbs hs/ls.

Naposledy editováno 03.03.2016 15:43:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 16:02 | Nahoru | #5270

Stev píše: vevixt> mas vyzkouseny jak se ten konkretni elox co davas bude chovat za stalyho pusobeni brzdovy kapaliny?

Uz to "odlehceni" trmenu mi prijde jako zbytecnej hazard.

Jeden si takhle hral v us, jinak jako machr, instruktor jizdy na motorce a majitel dilny, takze vseho schopnej. Udelal si vlastni drzak zadniho trmenu. Ten mu casem prasknul a malem ho to stalo zivot.
Sice si veril, ale nemel paru o tom co zkousi, takze zvolil spatnej design i material.



mas odkaz na naky fotky toho drzaku?docela by me ten design zajimal...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 16:40 | Nahoru | #5271
DRN.> tak vem ty APčka, jsou dobrý...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 21:07 | Nahoru | #5272

DRN. píše: Omlouvám se za OT, ale když se tu řešily ty brzdy. Vybírám na zadek na malou inazumu AP racing SR, nebo Brembo SP?



Na zadek je to jedno ....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.3.2016 v 22:43 | Nahoru | #5273

Ozzy_ píše: Na zadek je to jedno ....


todle je taky zajímavej myšlenkovej pochod...

e: jinak s AP mám jen dobrý zkušenosti, jak předek/zadek

Naposledy editováno 03.03.2016 22:44:31

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 05:40 | Nahoru | #5274

Ozzy_ píše: Na zadek je to jedno ....



Souhlas, na zadek nejakou organickou silnicni smes aby to brzdilo co nejmin. Od zadni brzdy se chce pribrzdovat a neblokovat kolo, a dela se to celou nohou v bote, to se nedavkuje jako predni.

Na sportovni motorce se da pri brzdeni zadek bloknout skoro cimkoliv, tak je dulezity mit tam nejakou rezervu pri davkovani, a ne nejakou kousavou smes.

Treba ferodo platinum, ja tam mam myslim goldfren ad a vic nepotrebuju.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 07:56 | Nahoru | #5275

assassin píše: mas odkaz na naky fotky toho drzaku?docela by me ten design zajimal...



spíš to byl takovej bastl, použil originál držák, akorát ho otočil do směru na kterej nebyl určenej, a dodal tam tyčku, přišlo mi to úchylný od začátku ...

Hledej kdyžtak jen jeho příspěvky, někde tam má i svoje vysvětlení.

link1
link2
link3




Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 08:29 | Nahoru | #5276
Ty kráso...to je táhlo od řadičky, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 08:35 | Nahoru | #5277
Stev: ale pri tom padu mu prasklo to tahlo ne? Tady ten ulomenej drzak je nejakej predchozi pokus ....

Dargas: me neprijde nejak poddimenzovany - origo u suzuki neni taky nic zvlastniho - ina na to nepusibi skoro zadna sila.
Problem byl v to. Ze tam zavit dela "vrub" a prasklo to unavovym lomem - tenka stena a myslim ze ani ty zavitovy vlozky tomu moc nepomohly...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 09:51 | Nahoru | #5278
assassin> nevim, ja to poradne neprosel. Ty to reseni vidis technicky v detailech, mne to prislo uchylny protoze zbytecny a jeste kvuli tomu udelal diru do kyvky a pridal tam pohybujici se hmotnost.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 10:30 | Nahoru | #5279
Taky si myslím, že záchyt reakce brzdy dal na nejslabší místo držáku třmenu, u Suzuki se to nezdá, ale je to celkem macek ten držák a hlavně Suzuki nepoužívá kluznej třmen, má dva pístky proti sobě, dle mě tam hrál roli i ten kluznej třmen, moc se to namáhalo do boku... Protože, když kouknu na mašiny tak ty co maj záchyty reakce tak nepoužívají kluzný třmeny... Prostě se to při brždění kroutilo a ruplo to...

e: ještě jsem juknul na PD jak je ten držák řešenej a samozřejmě ten záchyt dal na nejslabší místo kam mohl...

Naposledy editováno 04.03.2016 10:36:54

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.3.2016 v 11:24 | Nahoru | #5280
Spíš bych řekl, že problém je v úhlu, v jakým je záchyt reakce ke směru působící síly. Když tu sílu rozložíš do směru osy záchytu reakce a kolmo na ni, tak ta kolmá síla je příliš velká a spolu s tím, že to táhlo je v jiný rovině než brzdná síla tam vzniká ohybovej moment na držáku třmenu a ten ho "rozbil"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist