pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: Omlouvám se za OT, ale když se tu řešily ty brzdy. Vybírám na zadek na malou inazumu AP racing SR, nebo Brembo SP?
Na zadek je to jedno ....
Ozzy_ píše: Na zadek je to jedno ....
Souhlas, na zadek nejakou organickou silnicni smes aby to brzdilo co nejmin. Od zadni brzdy se chce pribrzdovat a neblokovat kolo, a dela se to celou nohou v bote, to se nedavkuje jako predni.
Na sportovni motorce se da pri brzdeni zadek bloknout skoro cimkoliv, tak je dulezity mit tam nejakou rezervu pri davkovani, a ne nejakou kousavou smes.
Treba ferodo platinum, ja tam mam myslim goldfren ad a vic nepotrebuju.