pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Uz to "odlehceni" trmenu mi prijde jako zbytecnej hazard.
Jeden si takhle hral v us, jinak jako machr, instruktor jizdy na motorce a majitel dilny, takze vseho schopnej. Udelal si vlastni drzak zadniho trmenu. Ten mu casem prasknul a malem ho to stalo zivot.
Sice si veril, ale nemel paru o tom co zkousi, takze zvolil spatnej design i material.
Dargas> Nevím, zatím jsem nic neviděl ani na zahraničních fórech. Nechám to udělat a uvidím.
Naposledy editováno 03.03.2016 07:29:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: vevixt> mas vyzkouseny jak se ten konkretni elox co davas bude chovat za stalyho pusobeni brzdovy kapaliny?
Uz to "odlehceni" trmenu mi prijde jako zbytecnej hazard.
Jeden si takhle hral v us, jinak jako machr, instruktor jizdy na motorce a majitel dilny, takze vseho schopnej. Udelal si vlastni drzak zadniho trmenu. Ten mu casem prasknul a malem ho to stalo zivot.
Sice si veril, ale nemel paru o tom co zkousi, takze zvolil spatnej design i material.
mas odkaz na naky fotky toho drzaku?docela by me ten design zajimal...