bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.6.2016 v 15:27 | Nahoru | #6181

oioi01 píše: JJ, nedělávalo to... a myslím, že by na origo přepážkovém laufu ani nemělo... navíc tak nahodile po 200km.... není to bublání, prostě zničeho nic rána jako z děla...
že to střelí mě nevadí, spíš mě zajímá jestli to má nějaký důvod/závadu....



No mě tedy pobublával originál, zavřenej Termignon i otevřenej. Se vzestupnou hlasitostí, ale prakticky stejnou intenzitou.

Na MTčku mi práskání do výfuku dělala netěsnost v napojení svodu - nasávalo to vzduch. Koukni na to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.6.2016 v 15:31 | Nahoru | #6182
dewwil> Tak po synchronizaci podtlaků problém s pocitem "lehce se hádajících válců" prakticky vymizel. Ten pocit, že se hádají válce byl poměrně malý, a malý rozdíl v podtlacích tomu asi odpovídal. Tak snad to není placebo a fakt se to zlepšilo

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.6.2016 v 20:06 | Nahoru | #6183
Zdravím odborníky.
Sleduju tohle vlákno delší dobu a je jedno z mála, kde se člověk něco dozví.
Sice to je mimo téma, ale prosím o radu.
Překopal jsem svoje moto a razantně zredukoval vejfuk. Byl jsem to kousem projet a je znát dírakole 5000.
Oproti origo vejfuku jsem vyhodil přívěru a tlumič narval pod motor přímo za svody. V trubce za tlumičem mám ještě tlumivku a myslím, že ta to taky dost dusí a celej vejfuk má moc malej objem. Zvažuju, že dám koncovku na bok, jak byla.
Otázka zní.
Dávat zpět přívěru?
nechci nějakou obr koncovku, ale zároveň netoužím po uřvaným vejfuku.
Jak by fungoval vejfuk se dvěma tlumivkama - jedna na boku, jedna pod motorem.
Svody bych rád z titanu - máte nějakej typ na svařování titanu?
Na kolik by to asi vyšlo?
Poznámky typu "stejně neprojdeš technickou" prosím neřešte- makám na tom už druhej rok a jsem z toho dost nasranej.
Díky








(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.6.2016 v 21:51 | Nahoru | #6184
Šafry> ten lauf co tam máš tam nech a na jeho vývod naroubouj ještě jednu koncovku stylu "trombon Moto GP", přívěru bych už nedával, ale pak bych to pro klid duše nechal odladit na brzdě... Samotnej trombon jen na svody je hrozně uřvanej...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.6.2016 v 21:57 | Nahoru | #6185
me se nejak nelibi ten vstup vetvi svodu rovnou do komory tlumice, to bude delat bordel :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 02:40 | Nahoru | #6186
Šafry> ja bych dal origo bez privery a nejakou peknou subtilnejsi koncovkou, a nechal odladit. Tohle co tam je ted je kutilstvi tam kde neni mozny doma vymyslet neco lepsiho. Mimochodem myslim ze origo svody jsou titanovy, tenkrat to par motorek melo.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 06:08 | Nahoru | #6187
Stev> Origo svody jsou titan pouze to co tam ostalo, za přívěrou už ne.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 07:13 | Nahoru | #6188
assassin> Nemůžu najít foto vnitřku vejfuku, tak alespoň schéma - za vstupem jsou jednotlivé svody spojeny do jednoho a za tím je už klasickej absorbční tlemič. Je pravda že toto místo bude asi pro proudění spalin kritické.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 07:15 | Nahoru | #6189




(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 07:21 | Nahoru | #6190

Franco82 píše: dewwil> Tak po synchronizaci podtlaků problém s pocitem "lehce se hádajících válců" prakticky vymizel. Ten pocit, že se hádají válce byl poměrně malý, a malý rozdíl v podtlacích tomu asi odpovídal. Tak snad to není placebo a fakt se to zlepšilo

tak snad se zadařilo

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 07:35 | Nahoru | #6191
Jestli to ještě není udušený tou tlumivkou, ale když ji vyhodím, tak to bude asi dost uřvaný



(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 14:09 | Nahoru | #6192
Šafry> a ta vata tam hned za těma svodama asi taky dlouho nevydrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

10.6.2016 v 14:18 | Nahoru | #6193
Šafry> z ceho to puvodne je? 929? 954? Vypada to zajimave.
Napis na to ktm a budes za frajera na novym dukovi :)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.6.2016 v 16:29 | Nahoru | #6194
Zdar borci. Nemate nekdo tucha kill timer pro shifter u TL1000R? Nikde nemuzu najit casy a uz vubec jestli jedou na teleti na singl( jeden cas vypnuti pro vsechny kvalty stejny) nebo multi( kazdy jiny cas, k danemu kvaltu). Myslim ze Pepa nebo Yosh maji quickshifter. Na netu jsem nic nenasel. Diky

Naposledy editováno 11.06.2016 16:30:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.6.2016 v 17:28 | Nahoru | #6195
r-a-k> zdar Pepa ho má a funguje bezchybně, jaký má časování nevím, ale jak dáš z dvojky pod plným za tři tak to dá krásnou bombu do laufů

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.6.2016 v 19:21 | Nahoru | #6196
Tak ono zalezi na jednotce/softu... Treba cordona nebo ignitech umi casovat kazdy kvalt zvlast a PC3 umi jen jeden cas pro vsechny... A casy, co vim od Koldy a jeho mechose, tak pro RSV a vseobecne pro twiny je lepsi delsi cas. Jeho amann 2002 mel kokem 80ms, kdezto treba daytona od Zuzky mela o dost min. Ted nevim presne, musel bych se doma kouknout na mapu... Ale myslim, ze kolem 20ms.

Naposledy editováno 11.06.2016 19:22:43

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.6.2016 v 20:28 | Nahoru | #6197
dejf.> Je to 929 rr

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.6.2016 v 20:32 | Nahoru | #6198

dewwil píše: r-a-k> zdar Pepa ho má a funguje bezchybně, jaký má časování nevím, ale jak dáš z dvojky pod plným za tři tak to dá krásnou bombu do laufů


Pepa ma myslim jednotku ignitech a pres ni jede, snad napise treba casy. Bomby nechci, vypinam vstriky i zapalko.

Naposledy editováno 11.06.2016 20:32:56

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.6.2016 v 20:42 | Nahoru | #6199

Mileek píše: Tak ono zalezi na jednotce/softu... Treba cordona nebo ignitech umi casovat kazdy kvalt zvlast a PC3 umi jen jeden cas pro vsechny... A casy, co vim od Koldy a jeho mechose, tak pro RSV a vseobecne pro twiny je lepsi delsi cas. Jeho amann 2002 mel kokem 80ms, kdezto treba daytona od Zuzky mela o dost min. Ted nevim presne, musel bych se doma kouknout na mapu... Ale myslim, ze kolem 20ms.

Ja mam shifter od www.QSvyrobce.cz a na jeho jednotce jde nastavit cas pro vsechny kvalty nebo doladit na kazdy zvlast. Jenze jsem to dneska zkousel a pruser je v tom, ze vyskakuje chyba zapalovani na budiku. U tlr je v tomhle problem( nezjistil jsem na cizich forech proc tomu je atd) a motorka nejede jak ma. Skubne v ni a mam co delat abych si nedal na drzku. Ten co to dela, tak nevy v cem muze byt zakopany pes. Nema moznost promerit moje moto. Mam to k nemu 300 km. Jsem zklamnej z toho, jelikoz uz dekam testovaciho kralika po druhy, jednou pred dvema lety, nyni na novejsim typu od nej. Objednal bych od Cordony, nebo cokoliv co funguje ale prse se nevyzna co vubec ma objednat na tele aby to fungovalo. Jo a mam pc3. Proto jsem limitovan tim ze nejdu do ignitech.

Naposledy editováno 11.06.2016 20:43:36

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 10:52 | Nahoru | #6200
r-a-k> hm,tak to máš asi ten samej co já laboroval jsem s tím asi měsíc,pořád svítila chyba zapalování a rychlosti dost vypadávali do falešnejch neutrálú,co si tak pamatuju,tak časy na to skoro neměly vliv,buď to tam skočilo nebo ne,ale v průměru to nikdy nezvládlo zařadit 5krát za sebou bez chyby,takže jsem to vzteky vytrhl a někde se to válí v garáži Kupoval jsem to tady na bazaru z druhý ruky,tak jsem si myslel,že je jen ten můj divnej,ale asi nee

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 11:20 | Nahoru | #6201
r-a-k> bych to asi vytrhnul jak Jasek a koupil neco poradneho... Navic li mas PC3 a jeste druhou jednotku od toho QS, tak je dost mozne, ze se to mezi sebou hada. Za me nejjednodussi varianta bude senzor od cordony pro PC3, napichnes, pres NTB sam nastavis cas treba kolem tech 80ms a pak uz jen jezdis a zkousis. Takhle to je na te daytone a funguje to perfektne... jo s ten cas na ni neni 20, ale 45ms

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 14:21 | Nahoru | #6202

r-a-k píše: Ja mam shifter od www.QSvyrobce.cz a na jeho jednotce jde nastavit cas pro vsechny kvalty nebo doladit na kazdy zvlast. Jenze jsem to dneska zkousel a pruser je v tom, ze vyskakuje chyba zapalovani na budiku. U tlr je v tomhle problem( nezjistil jsem na cizich forech proc tomu je atd) a motorka nejede jak ma. Skubne v ni a mam co delat abych si nedal na drzku. Ten co to dela, tak nevy v cem muze byt zakopany pes. Nema moznost promerit moje moto. Mam to k nemu 300 km. Jsem zklamnej z toho, jelikoz uz dekam testovaciho kralika po druhy, jednou pred dvema lety, nyni na novejsim typu od nej. Objednal bych od Cordony, nebo cokoliv co funguje ale prse se nevyzna co vubec ma objednat na tele aby to fungovalo. Jo a mam pc3. Proto jsem limitovan tim ze nejdu do ignitech.


Nemůže to být tím commanderem? Já jsem měl PC3 a teď jsem dával právě Cordonu a mělo to být bez problémů. Nakonec to prý nespolupracovalo ideálně (přesný důvody nevím), tak jsem dal Rapid Bike a funguje to dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 14:35 | Nahoru | #6203
BlackSabbath> s tím PC nevím,já to měl napojený úplně mimo a na dávky paliva to nemá žádný vliv,jen to odpojuje cívky a proto jednotka hlásí chybu Fi....asi. Jestli se Ti někde válí vzteky zahozená Cordona,tak jí beru za pětikilo

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 14:46 | Nahoru | #6204
blacksabbath: u tvy motorky je problem, ze ma dve sady vstrikovacu a PC3 ovlada jen jednu .. tzn nejde prerusovat palivo, ale musi tam bejt ignition modul a prerusovat zapalko.
u TL1000S je jen jeden vstrik na valec a tam je to v pohode...
TL1000R ma 2 vstriky na valec, ale uz si nepamatuju, jestli je PC3 pripojeny na vsechny 4 nebo jen na dva - pokud jen na dva tak bude opet problem quickshifter ciste jen pres preruseni paliva...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 15:59 | Nahoru | #6205

Jasek píše: BlackSabbath> s tím PC nevím,já to měl napojený úplně mimo a na dávky paliva to nemá žádný vliv,jen to odpojuje cívky a proto jednotka hlásí chybu Fi....asi. Jestli se Ti někde válí vzteky zahozená Cordona,tak jí beru za pětikilo


Vždyť jsem psal, že funguje dobře... Takže je na motorce

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 16:00 | Nahoru | #6206

assassin píše: blacksabbath: u tvy motorky je problem, ze ma dve sady vstrikovacu a PC3 ovlada jen jednu .. tzn nejde prerusovat palivo, ale musi tam bejt ignition modul a prerusovat zapalko.
u TL1000S je jen jeden vstrik na valec a tam je to v pohode...
TL1000R ma 2 vstriky na valec, ale uz si nepamatuju, jestli je PC3 pripojeny na vsechny 4 nebo jen na dva - pokud jen na dva tak bude opet problem quickshifter ciste jen pres preruseni paliva...


Aha, takhle to je...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 17:57 | Nahoru | #6207
Mileek> Jenze u TLR jsou dualni vstriky(dva vstriky na valec), to je ten voser. Jasek tam ma rampu normal TLS a u toho neni problem.(jeden vstrik na valec)

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 19:26 | Nahoru | #6208
Netušíte někdo,jak má Vrod od hd řešenej ukazatel paliva,ukazuje mi to pořád plnou a jestli tu mrdku budu ještě jednou tlačit,tak jí u tý benzínky normálně poleju a zapálím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 20:36 | Nahoru | #6209

BlackSabbath píše: Nemůže to být tím commanderem? Já jsem měl PC3 a teď jsem dával právě Cordonu a mělo to být bez problémů. Nakonec to prý nespolupracovalo ideálně (přesný důvody nevím), tak jsem dal Rapid Bike a funguje to dobře.


Kdyz mas rapid,nepotrebujes cordonu.

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.6.2016 v 21:27 | Nahoru | #6210
není to náš big bore střelec?





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist