pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
u TL1000S je jen jeden vstrik na valec a tam je to v pohode...
TL1000R ma 2 vstriky na valec, ale uz si nepamatuju, jestli je PC3 pripojeny na vsechny 4 nebo jen na dva - pokud jen na dva tak bude opet problem quickshifter ciste jen pres preruseni paliva...
assassin píše: blacksabbath: u tvy motorky je problem, ze ma dve sady vstrikovacu a PC3 ovlada jen jednu .. tzn nejde prerusovat palivo, ale musi tam bejt ignition modul a prerusovat zapalko.
u TL1000S je jen jeden vstrik na valec a tam je to v pohode...
TL1000R ma 2 vstriky na valec, ale uz si nepamatuju, jestli je PC3 pripojeny na vsechny 4 nebo jen na dva - pokud jen na dva tak bude opet problem quickshifter ciste jen pres preruseni paliva...
Aha, takhle to je...