pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: Tak ono zalezi na jednotce/softu... Treba cordona nebo ignitech umi casovat kazdy kvalt zvlast a PC3 umi jen jeden cas pro vsechny... A casy, co vim od Koldy a jeho mechose, tak pro RSV a vseobecne pro twiny je lepsi delsi cas. Jeho amann 2002 mel kokem 80ms, kdezto treba daytona od Zuzky mela o dost min. Ted nevim presne, musel bych se doma kouknout na mapu... Ale myslim, ze kolem 20ms.
Ja mam shifter od www.QSvyrobce.cz a na jeho jednotce jde nastavit cas pro vsechny kvalty nebo doladit na kazdy zvlast. Jenze jsem to dneska zkousel a pruser je v tom, ze vyskakuje chyba zapalovani na budiku. U tlr je v tomhle problem( nezjistil jsem na cizich forech proc tomu je atd) a motorka nejede jak ma. Skubne v ni a mam co delat abych si nedal na drzku. Ten co to dela, tak nevy v cem muze byt zakopany pes. Nema moznost promerit moje moto. Mam to k nemu 300 km. Jsem zklamnej z toho, jelikoz uz dekam testovaciho kralika po druhy, jednou pred dvema lety, nyni na novejsim typu od nej. Objednal bych od Cordony, nebo cokoliv co funguje ale prse se nevyzna co vubec ma objednat na tele aby to fungovalo. Jo a mam pc3. Proto jsem limitovan tim ze nejdu do ignitech.Naposledy editováno 11.06.2016 20:43:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: Ja mam shifter od www.QSvyrobce.cz a na jeho jednotce jde nastavit cas pro vsechny kvalty nebo doladit na kazdy zvlast. Jenze jsem to dneska zkousel a pruser je v tom, ze vyskakuje chyba zapalovani na budiku. U tlr je v tomhle problem( nezjistil jsem na cizich forech proc tomu je atd) a motorka nejede jak ma. Skubne v ni a mam co delat abych si nedal na drzku. Ten co to dela, tak nevy v cem muze byt zakopany pes. Nema moznost promerit moje moto. Mam to k nemu 300 km. Jsem zklamnej z toho, jelikoz uz dekam testovaciho kralika po druhy, jednou pred dvema lety, nyni na novejsim typu od nej. Objednal bych od Cordony, nebo cokoliv co funguje ale prse se nevyzna co vubec ma objednat na tele aby to fungovalo. Jo a mam pc3. Proto jsem limitovan tim ze nejdu do ignitech.
Nemůže to být tím commanderem? Já jsem měl PC3 a teď jsem dával právě Cordonu a mělo to být bez problémů. Nakonec to prý nespolupracovalo ideálně (přesný důvody nevím), tak jsem dal Rapid Bike a funguje to dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ahoj Raku moc ti asi neřeknu mě to tam dával Frank a to mě pod plným plynem po přeřazení střelilo taže vstřiky šli pořád no a když mě odladil telátko Murkin tak už to nestřílí ale já mám ignitech tak možná Murkin by věděl víc co a jak kdybys něco potřeboval k tomu vědět a budu na to znát odpověď tak ze zeptej