pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Takže abych to shrnul:
-Kola jsou stejný jako na Raptoru (to je mi k prdu, protože na toho taky není alternativa)
-Přímá náhrada není
-Jsou těžký jak kráva, takže bych je ale měl určitě vyměnit
Napadlo mě spásné řešení! Zmulinovi cáknem do disků antipich a tím z toho uděláme bezdušáky. Duše si vezmu já a kola dám Jaškovi na odlehčení. Jašek udělá vrtačkou profi odlehčení a duše použiju, aby mi dírama v discích neutíkal vzduch.
Zmulda mi dá duše určitě zadarmo, respektive za antipich. Takže jediná investice bude do Jaškovo práce a ten to dělá stejně rád, takže za pivo .
Odhaduju, že na zadním kole odvrtá tak dvě kila, na předním kilo a půl. S jeho citem pro vrtání to bude bez vlivu na strukturální pevnost. A to jsem se bál, že odlehčit kola bude drahý a problémový!
Naposledy editováno 15.04.2016 09:30:01
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Franco82> nemusíš koukat hned po karbonech, drátěný jsou zas spíš pro parádu než cokoliv jinýho. Karbonový a hořčíkový bych na silnici nedal, asi bych se bál. Ale furt máš dost kol z lehkejch slitin hliníku
Právě že dvoje výše uvedené jsou to jediný, co jsem na raptora/Corsaro našel
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Podle mě by bylo nejlepší, jak už tu tenkrát zaznělo, dát tam jinou kyvku. Stejnak ta z Corsara není žádný umělecký dílo
No na to moje pomrdávání se po silnici asi nakonec stačí i ty OEM kola, teda budou muset stačit. A až budu kupovat za x let dalšího naháče, tak vezmu S/Factory/R nebo podobnou verzi, která už bude vypiplaná z výroby. Snad ještě budou tou dobou vyrábět velký dvouvály a spalovací motory vůbec
Pokud místo těch kovadlin nazuješ OZ z rsv4 fact., tak věřím, že ten rozdíl sakra poznáš. Ale za dvě vyjížďky už ne a upřímně, na silnice je ti to stejnak k prdu.
Ale nejde o to pomrdávání , jde o ten dobrej pocit, pozér faktor, hezkej vzdhled a utracený prachy
Ze zásady je třeba vždycky brát ten top, jinak tě bude srát, že existuje ještě něco lepšího
Naposledy editováno 15.04.2016 13:08:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: dewwil> ty vole to mate slusnou marzi z UK je koupis za 56t. i s postou a tady dokonce za 52t. z Rajchu
OZ Piega
E: jako 23.000 navic uz fakt zavani lichvou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: dewwil> mezi náma bych radši koupil z anglie dva bloky kovanýho duralu a napsal si program na frézu
To je pravda1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A taky nějaký obyč, protože origo termix byly taky obyč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak super, bych se klidně zítra odpoledne zastavil a spáchal si to tam u vás?