globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 13:19 | Nahoru | #5791

assassin píše: PetrL3: v takovymhle aute - navic jeste pujcenym - das plyn na podlahu nekde v primce a tam stejne v nizsich rychlostech neni nic co by motorkare "dostalo" a nad 200 spis nad 250 kde tyhle auta prekvapi se zase s pujcenym autem nepodivas, casto ani neni kde.
Se silnym autem se clovek musi naucit jezdit, nejde to si sednout a bejt kral silnic - protoze s oktavku jsem zdimal nadorez, kola kvicely a auto se smykalo ze strany na stranu - myslel jsem si to same a pak jsem se rok ucil uridit obycejne 200PS auto (a jeste stale to neni tak jak bych si predstavoval)
ovladnout 400PS auto neni legrace, ja jsem skolil u nas v serpentynach volvem typka v italii... a verim ze kdyby jsme si presedli, mohlo to bejt obracene...



Možná sem podcenil jeho motorku a je to větší dravec, naž jak si představuju. Ale myslel sem to tak, že když pojedou po dálnici 130 a oba na to dupnou,, tak ač pocitově to potahne obojí srovnatelně, tak F pojede víc, jen to v něm tolik nevnímáš, takže máš pocit, že je to srovnatelný.
Ale jak sem psal, třeba ta motorka je silnější než si myslím. To připouštím.

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 13:54 | Nahoru | #5792
Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 14:01 | Nahoru | #5793

z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet



Ano. To F co je atrakce k zapůjčení má pedály pod volantem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:38 | Nahoru | #5794

z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet



Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:46 | Nahoru | #5795

assassin píše: Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)



to byla podpásovka, tady se argumentuje jenom moudrama z časopisu speed

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:52 | Nahoru | #5796

assassin píše: Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)



Jj, dnešní automaty jsou zaprvé hodně rychlý (dvouspojka) a i poměrně inteligentní.

Zrovna z toho F458 jsem přesednul do R8 starší generace a to je tak brutální rozdíl. F řadilo jak fík, prodleva na milisekundy, no prostě radost neřadit a nechat to na autě (bavíme se o zrychlení na letišti, v zatáčkách ty pádla smysl mají). R8 mělo R-tronic, tedy robotizovanou jednoduchou převodovku. A to byla teda tragédie. Na přeřazení abych si vzal dovolenou, přerušení tahu dlouhý jako tejden před vejplatou.

Ale fofrklacek má svoje kouzlo a v autě pro zábavu bych ho chtěl. Mě třeba úplně nesedí to, že s pádly se řadí sekvenčně a musím si pamatovat nebo se podívat co tam je zrovna za kvalt. S manuálem tam prostě dám dvojku a nemusím přemýšlet jestli tam z tý rovinky mám 4 nebo 5.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:58 | Nahoru | #5797
Franco: jedno z tech silnejsich aut co jsem v nem jel melo klasickou prevodovku, ne dsg a nejak mi ani neprislo ze radi pomalu. Bylo to teda po okreskach, ale 4x4 + 335i (nejspis s chipem) asi uz starnu, ale me nejakej vypadek tahu mezi prerazenima nevadi ono to i tak jede tak strasne moc, ze toho mam plne ruce ikdyz jsem ztratil cene desetinky pri razeni :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 16:11 | Nahoru | #5798
assassin> No hele mě to taky extra nevadí a s manuálem je to ještě "horší" než s robotizovanou jednoduchou převodovkou a stejně bych ho chtěl. Nejsem závodník, abych honil čas. Potřebuju vyplavit co nejvíc endorfinu a adrenalinu a přitom co nejmíň riskovat

Ale z technickýho a funkčního hlediska byla ta R8 o světelný rok pozadu v přímém srovnání s dvouspojkou.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 16:13 | Nahoru | #5799
Franco82: myslim ze se tomu rika "Vorsprung durch technik"

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 16:25 | Nahoru | #5800
To je zajímavý.Tady řešíte nějaký řazení,ale že v tom Gallardu je interiér napůl z Golfa,je(nebo bylo) to dražší,než ta 430,přitom ta je komplet vymakanější a přestože je to vlastně německý,tak je v tom míň místa,to dle prodejů nikdo neřeší

Mmch Franco neměls ho na tom letišti poslouchat a k těm 300 by ses dostal blíž.Tam je eště prostoru na brzdění dost

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 16:40 | Nahoru | #5801

zmulin píše: To je zajímavý.Tady řešíte nějaký řazení,ale že v tom Gallardu je interiér napůl z Golfa,je(nebo bylo) to dražší,než ta 430,přitom ta je komplet vymakanější a přestože je to vlastně německý,tak je v tom míň místa,to dle prodejů nikdo neřeší

Mmch Franco neměls ho na tom letišti poslouchat a k těm 300 by ses dostal blíž.Tam je eště prostoru na brzdění dost



No oni buzerovali vcelku dost no . Ani brzdit jsem pořádně nemohl, abych jim neochodil gumy a keramický brzdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 18:39 | Nahoru | #5802
assassin> Pravda, že tam budou mi nějak nedošlo, tak moc jsem nad tím nepřemýšlel, no už je čtvrtek no

Franco> Tak to je teda vopruz, když si to zaplatíš a ani ti nedovolí to pořádně vozkoušet...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 19:02 | Nahoru | #5803
Tak zas jsem myslel AUTA,ty mrdky co tu zmiňujete udělám na babičce s pevným startem na 400m o vteřinu

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 19:57 | Nahoru | #5804

z.a.j.o.c.h píše:

Franco> Tak to je teda vopruz, když si to zaplatíš a ani ti nedovolí to pořádně vozkoušet...



No já to neplatil tak jsem na zuby nekoukal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 19:58 | Nahoru | #5805

Jasek píše: Tak zas jsem myslel AUTA,ty mrdky co tu zmiňujete udělám na babičce s pevným startem na 400m o vteřinu



Oni zas ale s téma mrdkama projdou technickou

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 21:22 | Nahoru | #5806

zmulin píše: Milosek.m> Jakože sám repasoval?To se nějak vyvažuje ne?

no, bratr je dobrej automechanik, ale turbo by repas ve svěráku nedal, jasný, že to dělali profíci...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 21:25 | Nahoru | #5807
A jinak už to tu nezasírejte autama, když je to tu o motorkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 21:47 | Nahoru | #5808

dewwil píše: A jinak už to tu nezasírejte autama, když je to tu o motorkách



Tak jo, až bude víc času a peněz, tak by se mi líbily kovaný kola na Corsaro. Nepoznáte někdo od pohledu, jestli se takovýhle kola dávaly i na něco jinýho? Aprilie, Ducati? Abych případně kouknul po kompatibilních kouscích od Marchessini nebo třeba PWM, jestli vůbec existují...

Tady je originál litý kolo (vyrobilo Brembo/Marchesini)


Tady je něco co by se mi líbilo, jen ve zlatý, ať to ladí

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 21:58 | Nahoru | #5809
Franco: casto jde s trochou prace dostat kolo z uplne jiny motorky na uplne jinou motorku:) TLkari tu maj vsechny varianty kovanejch kol z aprilie.. od starsich OZ az po ty nejlehci z RSV4, stev vozi na VTR kola z daytony, rak ma na TL kola z bawa HP4... da se temer cokoliv :)

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 22:24 | Nahoru | #5810
Ja si trochu hrál s kolama z rsv factory. Zadek je o pul palce širší. Předek by se musel jen doladit osffset kotouču myslím.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 23:28 | Nahoru | #5811
Franco82> tak já pevně doufám,že taky až teda doladím tu výměnu rámu

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 00:08 | Nahoru | #5812
Franco82> to originál litý ( Bembo/ Marchesini) mám na příšeře taky

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 00:12 | Nahoru | #5813
Mě by stačilo udělat z těch drátů bezdušáky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 05:52 | Nahoru | #5814
Franco82> jednoduchy to s tema kolama mit nebudes. Kdysi jsem na to koukal, ani nevim proc, a na corsaro zadna prima nahrada z jiny motorky neni. Vsechno bys musel dopasovavat, jak pise assassin. Aftermarket novy se asi daj, ale to uz se bavime o 40 tis a vic. Navic mne by vadilo ze nektery uz nemaj tlumic razu na rozete a je to zavodnicky nasroubovany naprimo.

E: taky jsem tenkrat zjistil ze origo jsou tezky jak svina, takze bych si tu praci asi dal

Naposledy editováno 15.04.2016 05:54:02

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 06:32 | Nahoru | #5815
Stev> ty origo jsou mega těžký

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 06:40 | Nahoru | #5816
Ví někdo co je to za kola co jsou na RSV4 R-FW?
To bude asi váha.....





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 07:08 | Nahoru | #5817
Jindřej> OZ, bratru za 75tkč bez ložisek a kotoučů, kdyby někdo chtěl tak je dealerujem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 07:37 | Nahoru | #5818
dewwil> ty vole to mate slusnou marzi z UK je koupis za 56t. i s postou a tady dokonce za 52t. z Rajchu
OZ Piega
E: jako 23.000 navic uz fakt zavani lichvou

Naposledy editováno 15.04.2016 07:39:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 07:46 | Nahoru | #5819
Jindřej> porad jsou o neco malo tezsi nez OEM z RSV4 factory...ale porno faktor maji teda o dost vetsi

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.4.2016 v 08:33 | Nahoru | #5820
Mileek> Jo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist