pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
assassin píše: PetrL3: v takovymhle aute - navic jeste pujcenym - das plyn na podlahu nekde v primce a tam stejne v nizsich rychlostech neni nic co by motorkare "dostalo" a nad 200 spis nad 250 kde tyhle auta prekvapi se zase s pujcenym autem nepodivas, casto ani neni kde.
Se silnym autem se clovek musi naucit jezdit, nejde to si sednout a bejt kral silnic - protoze s oktavku jsem zdimal nadorez, kola kvicely a auto se smykalo ze strany na stranu - myslel jsem si to same a pak jsem se rok ucil uridit obycejne 200PS auto (a jeste stale to neni tak jak bych si predstavoval)
ovladnout 400PS auto neni legrace, ja jsem skolil u nas v serpentynach volvem typka v italii... a verim ze kdyby jsme si presedli, mohlo to bejt obracene...
Možná sem podcenil jeho motorku a je to větší dravec, naž jak si představuju. Ale myslel sem to tak, že když pojedou po dálnici 130 a oba na to dupnou,, tak ač pocitově to potahne obojí srovnatelně, tak F pojede víc, jen to v něm tolik nevnímáš, takže máš pocit, že je to srovnatelný.
Ale jak sem psal, třeba ta motorka je silnější než si myslím. To připouštím.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet
Ano. To F co je atrakce k zapůjčení má pedály pod volantem.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet
Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)
assassin píše: Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)
to byla podpásovka, tady se argumentuje jenom moudrama z časopisu speed
assassin píše: Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)
Jj, dnešní automaty jsou zaprvé hodně rychlý (dvouspojka) a i poměrně inteligentní.
Zrovna z toho F458 jsem přesednul do R8 starší generace a to je tak brutální rozdíl. F řadilo jak fík, prodleva na milisekundy, no prostě radost neřadit a nechat to na autě (bavíme se o zrychlení na letišti, v zatáčkách ty pádla smysl mají). R8 mělo R-tronic, tedy robotizovanou jednoduchou převodovku. A to byla teda tragédie. Na přeřazení abych si vzal dovolenou, přerušení tahu dlouhý jako tejden před vejplatou.
Ale fofrklacek má svoje kouzlo a v autě pro zábavu bych ho chtěl. Mě třeba úplně nesedí to, že s pádly se řadí sekvenčně a musím si pamatovat nebo se podívat co tam je zrovna za kvalt. S manuálem tam prostě dám dvojku a nemusím přemýšlet jestli tam z tý rovinky mám 4 nebo 5.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale z technickýho a funkčního hlediska byla ta R8 o světelný rok pozadu v přímém srovnání s dvouspojkou.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mmch Franco neměls ho na tom letišti poslouchat a k těm 300 by ses dostal blíž.Tam je eště prostoru na brzdění dost
zmulin píše: To je zajímavý.Tady řešíte nějaký řazení,ale že v tom Gallardu je interiér napůl z Golfa,je(nebo bylo) to dražší,než ta 430,přitom ta je komplet vymakanější a přestože je to vlastně německý,tak je v tom míň místa,to dle prodejů nikdo neřeší
Mmch Franco neměls ho na tom letišti poslouchat a k těm 300 by ses dostal blíž.Tam je eště prostoru na brzdění dost
No oni buzerovali vcelku dost no . Ani brzdit jsem pořádně nemohl, abych jim neochodil gumy a keramický brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco> Tak to je teda vopruz, když si to zaplatíš a ani ti nedovolí to pořádně vozkoušet...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Tak zas jsem myslel AUTA,ty mrdky co tu zmiňujete udělám na babičce s pevným startem na 400m o vteřinu
Oni zas ale s téma mrdkama projdou technickou
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: A jinak už to tu nezasírejte autama, když je to tu o motorkách
Tak jo, až bude víc času a peněz, tak by se mi líbily kovaný kola na Corsaro. Nepoznáte někdo od pohledu, jestli se takovýhle kola dávaly i na něco jinýho? Aprilie, Ducati? Abych případně kouknul po kompatibilních kouscích od Marchessini nebo třeba PWM, jestli vůbec existují...
Tady je originál litý kolo (vyrobilo Brembo/Marchesini)
Tady je něco co by se mi líbilo, jen ve zlatý, ať to ladí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
E: taky jsem tenkrat zjistil ze origo jsou tezky jak svina, takze bych si tu praci asi dal
Naposledy editováno 15.04.2016 05:54:02
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
OZ Piega
E: jako 23.000 navic uz fakt zavani lichvou
Naposledy editováno 15.04.2016 07:39:03