globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:38 | Nahoru | #1

z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet



Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:46 | Nahoru | #2

assassin píše: Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)



to byla podpásovka, tady se argumentuje jenom moudrama z časopisu speed

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 15:52 | Nahoru | #3

assassin píše: Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)



Jj, dnešní automaty jsou zaprvé hodně rychlý (dvouspojka) a i poměrně inteligentní.

Zrovna z toho F458 jsem přesednul do R8 starší generace a to je tak brutální rozdíl. F řadilo jak fík, prodleva na milisekundy, no prostě radost neřadit a nechat to na autě (bavíme se o zrychlení na letišti, v zatáčkách ty pádla smysl mají). R8 mělo R-tronic, tedy robotizovanou jednoduchou převodovku. A to byla teda tragédie. Na přeřazení abych si vzal dovolenou, přerušení tahu dlouhý jako tejden před vejplatou.

Ale fofrklacek má svoje kouzlo a v autě pro zábavu bych ho chtěl. Mě třeba úplně nesedí to, že s pádly se řadí sekvenčně a musím si pamatovat nebo se podívat co tam je zrovna za kvalt. S manuálem tam prostě dám dvojku a nemusím přemýšlet jestli tam z tý rovinky mám 4 nebo 5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.4.2016 v 18:39 | Nahoru | #4
assassin> Pravda, že tam budou mi nějak nedošlo, tak moc jsem nad tím nepřemýšlel, no už je čtvrtek no

Franco> Tak to je teda vopruz, když si to zaplatíš a ani ti nedovolí to pořádně vozkoušet...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist