pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet
Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)
assassin píše: Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)
to byla podpásovka, tady se argumentuje jenom moudrama z časopisu speed
assassin píše: Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)
Jj, dnešní automaty jsou zaprvé hodně rychlý (dvouspojka) a i poměrně inteligentní.
Zrovna z toho F458 jsem přesednul do R8 starší generace a to je tak brutální rozdíl. F řadilo jak fík, prodleva na milisekundy, no prostě radost neřadit a nechat to na autě (bavíme se o zrychlení na letišti, v zatáčkách ty pádla smysl mají). R8 mělo R-tronic, tedy robotizovanou jednoduchou převodovku. A to byla teda tragédie. Na přeřazení abych si vzal dovolenou, přerušení tahu dlouhý jako tejden před vejplatou.
Ale fofrklacek má svoje kouzlo a v autě pro zábavu bych ho chtěl. Mě třeba úplně nesedí to, že s pádly se řadí sekvenčně a musím si pamatovat nebo se podívat co tam je zrovna za kvalt. S manuálem tam prostě dám dvojku a nemusím přemýšlet jestli tam z tý rovinky mám 4 nebo 5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco> Tak to je teda vopruz, když si to zaplatíš a ani ti nedovolí to pořádně vozkoušet...