pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet
Ano. To F co je atrakce k zapůjčení má pedály pod volantem.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: Tak v těch Ferárech a Lambech se aspoň řadí pádly jestli se nepletu, typ na videu nedělal nic, jen plyn na podlahu... Asi to budu muset taky vyzkoušet
Tak to maj vsechny tyhle prevodovky - automatickej + manualni rezim (predpokladam, ze tohle vis a ze je to spis nejaka ironie, ale neprisel jsem na to jaka :) )
Ja jsem zatim jel trema autama nad 250ps s takovymhle automatem a mel jsem plny ruce volantu v tom auto rezimu, na naky razeni padlama uz mi nezbyla volna kapacita :)