globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

12.11.2015 v 09:05 | Nahoru | #4681
přidám taky odkazy:

Praha, prej dobrý: Motorena

Jičíněves, který fakt doporučuju, k tomu pánovi jezděj i z větší dálky než z Prahy a český motory zná asi velmi dobře. Až budu dělat výbrus třindy, pojedu za ním.
Havelka
Mimochodem byl jeden z mála co mi byl ochotnej udělat výbrus na válce v bloku do V.

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 13:59 | Nahoru | #4682
Brzdičky










Naposledy editováno 14.11.2015 14:00:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 15:10 | Nahoru | #4683
dewwil> pěkný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 15:16 | Nahoru | #4684
strakon> už se těším jak si na jaře rozbiju tlamu V prosinci na to vlítnu a začnu s přestavbou...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 15:19 | Nahoru | #4685
dewwil> no, já se před chvílí vrátil z fůnusu, kámošovi 36let, tam v neděli vjela u Temešváru Octavka Na přestavbu jsem zvědavej móc Rapťa v té zimě jede jak splašenej

Naposledy editováno 14.11.2015 15:21:05

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 15:26 | Nahoru | #4686
Hmm, to je na prd, s tím nic nenaděláš, no.... Taky to v tom chladným luftu lítá jak zběsilý, ale ještě musím vyměnit ty difusory, mám tam ty škrcený, hajzli jedni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 15:28 | Nahoru | #4687
dewwil> Hmm, letos už druhej kolega

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

14.11.2015 v 18:37 | Nahoru | #4688
strakon> jj, je to na houno, no...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.11.2015 v 22:09 | Nahoru | #4689
Tak dnes dorazily destičky













1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.11.2015 v 12:33 | Nahoru | #4690
dewwil> proč platinum na závodní brzdy? To chci dát na skůtra. Aspoň ST by to chtělo, možná i CP by fungovaly dobře na silnici, přemýšlím že je zkusím.

Ale je fakt že je nemám vyzkoušený, jen vím že jsou dělaný jako příjemná silniční směs s mírným náběhem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.11.2015 v 12:56 | Nahoru | #4691
Stev> Protože závodní směs je už v brzdičích, tyhle budou na zkoušku až sjedu ty co tam jsou... Pak budu mít porovnání, jestli budu muset kupovat ty dražší nebo tyhle levnější a hlavně ty Racing budu muset kupovat přes e-bay, tady jsem sehnal jen tyhle... A musí to bejt Ferodo, Spiegler to má na nich testovaný.... E: jo a ty ST nejsou na litinový kotouče a tudíž tam kdyžtak musím cpát ty CP a ty mě vyjdou na 2400,-Kč, ty Platinum mám za 1600,-Kč tak chci zkusit ten rozdíl, ty CP maj o třídu lepší třecí vlastnosti, odolnost proti vadnutí, ale zase menší životnost jak desek tak kotouče, no jsem zvědavej jak to bude v reálu...

Naposledy editováno 17.11.2015 13:25:01

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.11.2015 v 13:33 | Nahoru | #4692
dewwil> aha, litinový kotouče, tak to ST ne jak píšeš. Autokelly jsi zkoušel? Maj je tam teď nově. Případně já je vždycky bral tady, tak třeba hodit poptávku. Ale 2400 je cena celkem v normě, já za ST platil vždycky kolem 2 tis. Má je i partsdepot, ale myslím že na poptávku by je mohl dotáhnout každej slušnej prodejce.

Ale je pravda že už mě přepadla myšlenka ty platinum zkusit i na motorce protože by mohly bejt hezky použitelný, jenže přece jenom, když už sis koupil takový über brzdy, je to trochu divný dávat tam desky na cesťáka.

e: tak koukám že fate a autokelly už jsou spojený, tak proto je tam maj ...

Naposledy editováno 17.11.2015 13:38:55

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.11.2015 v 18:59 | Nahoru | #4693
Jj, ty Platinum mám od Kellyšový... CP už jsem našel na PartsDepot takže, když budou Platinum na prd tak vím kde nakoupit, Kellyšová je nemá v nabídce... Prostě začnu s CP a pak otestím ty Platinum, hned se bude vědět co bude lepší... Nástup je prej stejnej jak u CP tak u Platinum a když zmoknu tak je Platinum lepší než CP, ale ukáže praxe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.11.2015 v 20:18 | Nahoru | #4694
dewwil> stejně budeš dělat stojky i s těma platanama

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

17.11.2015 v 20:51 | Nahoru | #4695

Jasek píše: dewwil> stejně budeš dělat stojky i s těma platanama

Jo to si myslím taky, bude sranda Mě bude stačit jestli to bude brzdit aspoň z 80% jako ty tvoje, jak jsem na tom jel tak se na páčku stačilo jen kouknout a už to brzdilo a hlavně zavřít tlamu abych si neublinknul do helmy Hlavně budu moct jít pozdějš na brzdy, tudíž to můžu víc roztahávat v zatáčkách, teď musím furt jezdit s rezervou, abych spolehlivě aspoň zpomalil e: jo a narazil jsem na ebayi na kotouče od APRacing k tvým brzdičů, jenže nezasílaj do ČR, hajzli...

Naposledy editováno 17.11.2015 20:54:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 07:44 | Nahoru | #4696
dewwil> to sou osmipístky? nemáš strach že to bude podobný jako ty tokica ? ne z hlediska brzd. účinku ale že to spolkne hodně kapaliny a páčka bude mit dlouhej chod?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 07:54 | Nahoru | #4697
gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 08:37 | Nahoru | #4698

Attim píše: gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej



přesně tak, navíc ty tokica měly jinej problém než 6 pístků. Nissiny 6 pístky brzdily tak dobře, že se dávaly původně na agusty nebo jednokotouč buell.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 16:20 | Nahoru | #4699
Pumpa je radiální Braking pístek 19, toho se nebojím. Šestipístky Tokico měly problém s dobrým odvzdušněním kvůli konstrukci třmenu a s materiálem třmenu, kousaj se v nich pístky. U Spieglerů se toho nebojím, jezdily se tenkrát i hodně na okruzích a byl to častý tunning kružítkových Ducati 916, 996, 998...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 16:23 | Nahoru | #4700

Attim píše: gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej

jj, mohl jsem mít i ohlinsy s brembama a kolem z Factory RSV, ale tyhle Spieglery jsou prostě poplatný svých době, resp. vzniku TLS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 18:40 | Nahoru | #4701
dewwil> hele jen tak pro prdel, jakej průměr mají pístky u těch Spieglerů ?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 19:43 | Nahoru | #4702

Attim píše: dewwil> hele jen tak pro prdel, jakej průměr mají pístky u těch Spieglerů ?

cca 14-15mm...e: houby kecám voloviny je to 23mm...

Naposledy editováno 18.11.2015 20:48:48

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 22:36 | Nahoru | #4703
Mno hele pokud maji pistky 23mm a pumpa 19mm, tak vychazi pomer na 23,4 coz neni optimum - ty brzdy budou tvrdy. 18mm pumpa by byla lepsi, tam to vychazi na 26,2.
Tolik pravi teorie a pokud si spocitas hydraulicky pomery treba na Panigale (16mm, M50) nebo Speed Triple R (18mm, M4) tak to vychazi 28,1 resp. 26,6.

E: opraveno, pocital jsem blbej pocet pistku...

Naposledy editováno 18.11.2015 22:49:31

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 22:41 | Nahoru | #4704
Attim> pocital jsi 8 pistku?

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.11.2015 v 22:44 | Nahoru | #4705
Jsem kokot ! Du to opravit...
E: opraveno v puvodnim prispevku.

Naposledy editováno 18.11.2015 22:50:20

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.11.2015 v 05:07 | Nahoru | #4706
Attim> no a pak musis vzit v uvahu jeste prevod (leverage ratio). Jestli je u 19 mm pumpy nastavitelnej, mohlo by to bejt akorat.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.11.2015 v 06:43 | Nahoru | #4707
Jj, mělo by to být OK, kdyby to bylo naprd, tak mám v záloze Radotín a pumpy Acozato e: jinak na 16 pístků mi to vyšlo na 19,34 pumpu...

Naposledy editováno 19.11.2015 06:45:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.11.2015 v 09:51 | Nahoru | #4708
dewwil> na 16 pístků to vychází 23.4 mm jak píše Attim. Jinak pro zajímavost, CBR954/VTRSP2, který maj jedny z nejlepších klasickejch brzd, to vychází 24.3 mm. Ale pořád je tam ta veličina pivotu která udělá svoje.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.11.2015 v 14:12 | Nahoru | #4709

Stev píše: dewwil> na 16 pístků to vychází 23.4 mm jak píše Attim. Jinak pro zajímavost, CBR954/VTRSP2, který maj jedny z nejlepších klasickejch brzd, to vychází 24.3 mm. Ale pořád je tam ta veličina pivotu která udělá svoje.



Ty jo, tak to jsem někde při výpočtu udělal chybu, ale je to fuk, ono to fungovat bude Když na Speed Triple 955i fungovaly čtyřpístky se 14 axiální pumpou na výbornou, fakt hodně dobrý brzdy, až jsem se podivoval, původně jsem měl v plánu je šlehnout na TLS (maj stejnou rozteč šroubů 90mm), ale vypadalo by to divně s třmenama Triumph a hlavně bych se připravil o nervy se šroubováním komplet předku z R1, bo namontovat na origo vidle třmeny co tam pásnou bez úprav by mě technicky neuspokojilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

19.11.2015 v 21:20 | Nahoru | #4710
Stev> ouuu dělal sem upgrade z těch 6ti píst. tokic právě za třemny z 954 a k tomu radiální pumpu nissin ale pístek jen 19mm. krok páčky by ale moch bejt kratší...
za co teda vyměnit tu nissinku co má průměr pístku 24mm??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist