pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej
Attim píše: gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej
přesně tak, navíc ty tokica měly jinej problém než 6 pístků. Nissiny 6 pístky brzdily tak dobře, že se dávaly původně na agusty nebo jednokotouč buell.
Attim píše: gagtoy> to prece zalezi jakou brzdovou pumpu bude pouzivat, mel by tak nejak sedet pomer plochy pistku podle toho, jaky ty brzdy chce mit.
Jinak pekny kotvy, brembo ma dneska kazdej druhej