bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.4.2015 v 21:56 | Nahoru | #3301
oioi01> žádný strachy,zejtra nandám řetěz,stáhnu vidle a jdu trénovat na Evropskou

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.4.2015 v 21:58 | Nahoru | #3302

Franco82 píše: Jasek> Pomalu se z toho stává rat bike


ale no ták,to tam není na parádu

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.4.2015 v 23:08 | Nahoru | #3303


Naposledy editováno 27.04.2015 23:09:01

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 02:33 | Nahoru | #3304

Franco82 píše: Jasek> Pomalu se z toho stává rat bike


Teď jsi trefil hřebík na hlavu...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 04:50 | Nahoru | #3305
Jasek>

Jašku o kolik je to delší ?? vypadá to dobře a funkčně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 06:57 | Nahoru | #3306
Pepa1098> funkčně možná, ale dobře ne

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 07:59 | Nahoru | #3307
Je to opravdu surovej bajk Včera byl Jašek u mě a už když byl ode mě půl km tak jsem si myslel, že policajti trénujou s vrtulníkem nízké průlety... Tu motorku musíte vidět naživo, je to žrádlo pro oči techniky...

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:07 | Nahoru | #3308
To ti to jako drží z každy strany na tech dvou šroubkách? Jsem zvedavej jak dlouho ti ta kyvka vydrží.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:22 | Nahoru | #3309
No o výdrž bych neměl strach, normálně se takový sety prodávají na dragstery, když nechceš kupovat dlouhou kyvku a jezdíš s tím i normálně, drží to v tom oválu na osu zadního kola a tady na obrázku se to šroubuje zevnitř a ne skrz jako to má Jašek, sice to vypadá na oko líp, ale funkčně je to to samý a Jašek to má možná ve spoji pevnější na ty dva šrouby skrz než jen do duralu jako na obrázku, používá se to i na Busy a i tam to funguje bez problémů















Pro více info

e: a je to výborná pomůcka na driftování

Naposledy editováno 28.04.2015 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:25 | Nahoru | #3310
Pepa1098> Ty jsi se ještě nepochlubil ??? No vlastně se ještě čeká na výsledky, to je pravda...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:40 | Nahoru | #3311
Jindřej> jj jak píše Dewill,je tam vyfrézovanej ovál,který přesně pasuje do oválu v kyvce(nemá se to kam hnout)a ty šrouby to tam jenom jistěj,to pujde

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:42 | Nahoru | #3312
Jo tak jestli to máš napřesno vyfrézovaný a v tom oválu nasazený, tak už to vypadá líp. Ale stejně ta páka musí způsobovat obrovský zatížení tý kyvky. Tak hlavně opatrně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:43 | Nahoru | #3313
Pepa1098> o 25 cm ve středu napnutí,ještě budu muset polaborovat s převodama,jak moc to bude hrabat a jestli ukočíruju jedničku se toho docela začínám bát

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:46 | Nahoru | #3314
strakon> mě se to taky nelíbí,to vypadá jak z negerskýho filmu,ale co chceš dělat,bez dlouhý kyvky jseš na sprintech osmej a já bych chtěl bejt aspoň čtvrtej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:49 | Nahoru | #3315
Jindřej> jasný,první verze byla duralová,ale to se mi kroutilo,tak se udělala ocelová,uvidím jak to půjde,možná z toho budu muset udělat chvilkovej hardtail

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:53 | Nahoru | #3316
Jasek> člověče kdybys tu energii a peníze rozdělil souměrně do dvou motorek (silnice/okruh, drag), asi bys z toho vyšel líp. Ne že bych ti nerozuměl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:56 | Nahoru | #3317
Jasek> Bude to o tom nejdřív se naučit zvládnout drift, prdel to asi nebude jak je tím prodloužením odlehčený zadní kolo a hlavně dobře nastavit ten zadní tlumič, aby se síla motoru přenesla z gumy na dráhu a jen to nejelo powerdriftem celej dragstrip než se to chytne, to bude alfou omegou celý týhle úpravy, viděl bych to na měkčí nastavení/povolení zadního péra a vychytat tlak v pneu, no prostě vezmem stopky a jedem na Evropskou Akorát asi bude omezenej počet pokusů než nějakej dobrák zavolá pomahače, ikdyž oni to asi i uslyšej sami Musí to prostě vystřelit jak z praku, aby to neztrácelo tím driftem na startu...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 08:57 | Nahoru | #3318
Stev> mě by to přišlo takový divný,jako kdybych měl jednu paní na vaření,s druhou si povídal a třetí brousil na to moje domácí žvýkání musí Mrůča stačit,jsem docela zvědavej jak nám to mezi turbínama a dusíkářema pojede

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:04 | Nahoru | #3319
dewwil> nikdy jsem o tom nepřemýšlel, ale měkčí nastavení při delší kyvce mi nepřijde jako dobrej nápad. Naopak přitvrdit. Kolo lítá na mnohem větší dráze, a čím víc pohybu mu dovolíš, tím to bude horší. Navíc na tlumič bude působit větší síla. Asi by bylo lepší dát to pro začátek úplně natvrdo.
Ale to opravdu jen odhaduju.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:06 | Nahoru | #3320
dewwil> měkčí nastavení říkáš?Udělám si kafe a popřemýšlím.Já to měl vymyšlený na tvrdo,aby se nezhoupla(-)a přehřátou skoro vyfouklou gumu,snad to zvládnu zasednout a nebudu hrabat ještě v cíli,je dobrý,že si mě vzal pod křídlo několikanásobnej mistr republiky,takže tyhle "detaily"mi pomůže doladit,ale musej být data(musím to dodělat )

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:08 | Nahoru | #3321
Stev> jako vždycky máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:10 | Nahoru | #3322
Jasek> Kde jezdíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:16 | Nahoru | #3323
DRN.> Moditwiny,ale letos prvně jako mistrák,doteď jsem se jezdil relativně levně klouzat do třídy příchozích,pro mě zajímavý údaje o zimních úpravách na motoru(grafy z brzdy jsou pěkný,ale na stopkách to líp chápu )

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:19 | Nahoru | #3324
Stev> Asi jo, já to myslel tak mít měkčí péro a nastavit tlumič na nejpomalejší odskok, první ráz by šel dolů pneu by se zatížila a po startu by šel zvolna nahoru a to už by byl Janek v půlce dráhy a pneu už by měla v tu chvíli dostatečný grip, ale to je jen moje teorie. U hardtailu je zas alfaomega tlak v pneu, čím vyšší profil gumy tím lepší propružení na startu u nižších profilů gumy už to propružení pneu nemusí být dostačující a kompenzoval bych to nějak tím nastavením tlumiče. Ale říkám, je to pouze teorie. Jasný, že se to nesmí rozhoupat jak péro na gauči...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:22 | Nahoru | #3325
Jasek> Celej kalendář? Že bych se přijel kouknout.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:23 | Nahoru | #3326

Jasek píše: dewwil> měkčí nastavení říkáš?Udělám si kafe a popřemýšlím.Já to měl vymyšlený na tvrdo,aby se nezhoupla(-)a přehřátou skoro vyfouklou gumu,snad to zvládnu zasednout a nebudu hrabat ještě v cíli,je dobrý,že si mě vzal pod křídlo několikanásobnej mistr republiky,takže tyhle "detaily"mi pomůže doladit,ale musej být data(musím to dodělat )



Hele jseš v dobrých rukou takže to mý kecání dragstrpilota teoretika ber s rezervou, jsou to jen úvahy ničím nepodložené, teorie je jedna věc a praxe druhá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:24 | Nahoru | #3327
Jasek> To by ses mohl ukázat na spritu ve Vodňanech, bych to zkouknul

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:32 | Nahoru | #3328
strakon> voe mistrák,vodňany ani nevím kde jsou(asi někde na Smíchově) Hoškovice za 14dní,pak Bechyně,a potom ještě dvoje Hoškovice. Kdyby to jelo pod deset(což moc nevidím a ani neumím odhadnout,spíš jen přání)tak možná(opravdu možná) Hockenhaim

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:43 | Nahoru | #3329
Jasek> ještě to můžeš nakrmit rajčákem, tenhle pokus už máme za sebou s Gsx1100S. Akorát nám prdla osa v zadním kole a řetězovka našrot, tak už jsme s tím dál neexperimentovali dokud jsme celí. Jo zlatý časy ve strojírnách s prdlým konstruktérem

e: někde vytáhnu fotky a pak je sem vrazím, stroj měl pracovní název Bažina, doteď je pojízdnej, má pneumatický řazení, sníženou palici, natryskováno a ten rajčák, ale tu bombu jsme měli naplněnou jen jednou, i z toho důvodu, že se pak konstruktér rozešel se sestřičkou z Bulovky, která nám na noční pokoutně tu bombu naplnila Byl to rok 2001-03

Naposledy editováno 28.04.2015 09:51:38

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 10:17 | Nahoru | #3330
Jasek> To že je to na "profesionální" použití v drag závodech jsem netušil. Pak účel světí prostředky a i některé ty z mého pohledu prasácké úprávy dávají smysl, hlavně zasažení železo a titanotočem je masakr. Akorát bych to moc netahal na silnici
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist