globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:04 | Nahoru | #1
dewwil> nikdy jsem o tom nepřemýšlel, ale měkčí nastavení při delší kyvce mi nepřijde jako dobrej nápad. Naopak přitvrdit. Kolo lítá na mnohem větší dráze, a čím víc pohybu mu dovolíš, tím to bude horší. Navíc na tlumič bude působit větší síla. Asi by bylo lepší dát to pro začátek úplně natvrdo.
Ale to opravdu jen odhaduju.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:08 | Nahoru | #2
Stev> jako vždycky máš pravdu

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.4.2015 v 09:19 | Nahoru | #3
Stev> Asi jo, já to myslel tak mít měkčí péro a nastavit tlumič na nejpomalejší odskok, první ráz by šel dolů pneu by se zatížila a po startu by šel zvolna nahoru a to už by byl Janek v půlce dráhy a pneu už by měla v tu chvíli dostatečný grip, ale to je jen moje teorie. U hardtailu je zas alfaomega tlak v pneu, čím vyšší profil gumy tím lepší propružení na startu u nižších profilů gumy už to propružení pneu nemusí být dostačující a kompenzoval bych to nějak tím nastavením tlumiče. Ale říkám, je to pouze teorie. Jasný, že se to nesmí rozhoupat jak péro na gauči...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist