pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: Jsou na tom ideální gumy pro Dewwila
No mě by moc zajímalo,jak by taková motorka fungovala na šotolině s "poměkčeným" pružením a na těchhle gumách Jinak mi přijde,že na kafáči,kterej je užíván v tom pravym slova smyslu(tedy from café to café) je úplně fuck co je obuto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ďuričko píše: Dewwil>Postav z toho něco takového ...co?
Kdo zprasí tak krásnou motorku tak odpornýma budíkama?
Ďuričko píše: No mě by moc zajímalo,jak by taková motorka fungovala na šotolině s "poměkčeným" pružením a na těchhle gumách Jinak mi přijde,že na kafáči,kterej je užíván v tom pravym slova smyslu(tedy from café to café) je úplně fuck co je obuto
Zkus se zeptat MR. Heiníka, ten by mohl plus mínus něco tušit
Stev píše: mně se teda ten triple fakt líbí, třeba teď na tý poslední fotce
jj, ten bobek ji sluší, včera mi ho původní majitel dovezl, jen je škoda, že když to měl po škrábnutí v lakovně, že tam zapoměl dát i toho bobíka, ale ta original limetkově zelená Triumph metla je opravdu krásná, škoda no, půjde přeláknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jinak práce na BB1120 zase pokročily a motor už je hotovej, Pepa snížil kompresi cca na 12,5:1 (teoretický výpočet, přesnější měření ještě proběhne)) ubráním na dnech pístů (původní šíře dna pístu byla 7mm)... Takže už jen lup s tím do rámu, nastrojit a hurá zase na brzdu
Tak držte palce
Tak có,tak có,tak có?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ďuričko píše: Tak có,tak có,tak có?
Musíme počkat na Pepu jak je teď daleko s montáží do rámu atd... Je doma jen občas, lítá po celý Evropě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Musíme počkat na Pepu jak je teď daleko s montáží do rámu atd... Je doma jen občas, lítá po celý Evropě...
Nějak jsem to teď nesledoval,tak nevím...odhalila se tedy ta vada?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ďuričko píše: Nějak jsem to teď nesledoval,tak nevím...odhalila se tedy ta vada?
Přidřely se ventily ve vodítkách - zůstaly nejspíš pootevřený, více se zjistí až vypreparujem dříky ventilů ven z hlavy, spodek, písty atd... je OK, ječtě se nabízí jedna možnost, že byla jiná vačka, ale podle sériového čísla patří na TL1000R a nevíme nic o tom, že by se v serii dělaly vačky s jiným časováním, zvlášť, když motor před úpravou šlapal furt v pohodě, musí se to porovnat do detailu, ale jak jsem psal, Pepa motor složil nyní s jinými hlavami z důvodu nedostatku času, aby mohl jezdit a zkoumat můžeme poté...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
pomaličku snad jak se vrátím domů tak to dám už dohromady aspoň bych chtěl chtěl bych se na tom proletět
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Já bych jí chtěl, ale je to na mě dost peněz. A navíc, jak klade prodávající podmínky, tak se ve mně probudí nějaká ješitnost nebo co a cítím se dotčen až uražen...
Přesně tak, a hlavně laděné výfuky Creptus jsou laděný jen dle ucha... Ale jinak je pěkná, jediná Honda co bych snesl...