globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
14.8.2014 v 19:41
Ahoj,

po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.

Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.

Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?

Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.

Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.

Předem díky za tipy !

Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
Anketa: Evropská klasika pro konec kariéry
Moto Guzzi V7
27%
17
Ducati GT 1000
35%
22
Triumph Boneville T100 / Scrambler
32%
20
Jiná (upřesni v komentáři)
6%
4

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 16:23 | Nahoru | #1

Redguy píše: No obvykle to tak byva, ze se vyrobce snazi, aby novy model byl lepsi nez ten stary
Jak uz jsem psal, momentalne Guzzi nema nic, co by me oslovovalo, V7 je prtava (ja 190cm a 105 kilo), Griso a Sportka splaseny, Cali je mastodont, Ballagio a Nevada se mi nelibej.

Každé auto je vždy lepší než to staré. A taky vždy dražší. Podívej se kolik V7 stojí. Dá se běžně sehnat nová pod 200 se 4-letou zárukou.
Samozřejmě že to není žádná výkladní skříň techniky, ale to nikdo nechce a nechtěl. Chtěli jednoduchou lehkou motorku a tak ji mají. A lidi ji milujou. Jen vloni dělala V7 více než 50% prodejů celé fabriky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 16:37 | Nahoru | #2

seikos píše: Každé auto je vždy lepší než to staré. A taky vždy dražší. Podívej se kolik V7 stojí. Dá se běžně sehnat nová pod 200 se 4-letou zárukou.
Samozřejmě že to není žádná výkladní skříň techniky, ale to nikdo nechce a nechtěl. Chtěli jednoduchou lehkou motorku a tak ji mají. A lidi ji milujou. Jen vloni dělala V7 více než 50% prodejů celé fabriky.



Nejni pravda, soucasny trend je takovy, ze kazdy novy model je lepsi (tak to alespon tvrdi vyrobce) a zaroven levnejsi nez byl predesly v dobe uvedeni na trh (staci se podivat na Oktavii, Golf, atd.)
Ja prece nerikam, ze je to spatna motorka, svuj nazor na ni jsem vyjadril vys, nebudu se opakovat.

Podle me je proste velka chyba, ze skoncilo Griso 850, meli ho dat delat s puvodnim motorem, cena by sla dolu a byla by to bomba.

(reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 16:57 | Nahoru | #3

seikos píše: Každé auto je vždy lepší než to staré. A taky vždy dražší. Podívej se kolik V7 stojí. Dá se běžně sehnat nová pod 200 se 4-letou zárukou.
Samozřejmě že to není žádná výkladní skříň techniky, ale to nikdo nechce a nechtěl. Chtěli jednoduchou lehkou motorku a tak ji mají. A lidi ji milujou. Jen vloni dělala V7 více než 50% prodejů celé fabriky.


Rozpočtové komponenty a levné materiály zamrzí. Nesnáším jak se všude cpou plasty kde nejde bezprostředně o bezpečnost a plastovou imitaci chromu pak považuju za vrchol drzosti.
Zatím jsem se nedozvěděl co všechno je na současné V7 z plastu. Aspoň nádrž by už měla bejt z plechu. O konstrukčních problémech zatím taky nic. Jak tu někdo psal o problémech s nylonovou nádrží u V7 Raceru tak to asi není nic proti Multistradě, která se kolem tankovacího otvoru totálně propadla.

Snažím se dopátrat, jestli je v současné nabídce moto klasického stylu s pohotovostní váhou do 200 kg (suchá do cca 180 kg) s jednoduchou konstrukcí - ideálně dvouválec vzduchem chlazený. Exkluzivity jako Norton za půl mega jsou bohužel mimo dosah.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 Pebrno85 65 14.11.2023 v 14:29 elvis78
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone oldyno 43 12.10.2023 v 21:18 dzonnek
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone SPAX 0 23.8.2022 v 09:41 SPAX
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2


TOPlist