globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
14.8.2014 v 19:41
Ahoj,

po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.

Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.

Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?

Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.

Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.

Předem díky za tipy !

Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
Anketa: Evropská klasika pro konec kariéry
Moto Guzzi V7
27%
17
Ducati GT 1000
35%
22
Triumph Boneville T100 / Scrambler
32%
20
Jiná (upřesni v komentáři)
6%
4

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 15:44 | Nahoru | #1

dunrix píše:
Asi je to těžký pochopit, ale už nechci a netoužím brousit ve 150 kolena na trase Liběchov - Dubá nebo lítat na zadním, což jsem stejně nikdy moc neuměl.



Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1

Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.

(reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 16:18 | Nahoru | #2

Redguy píše: Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1

Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.


Na Bonneville jsem se v pohodě vešel (mých 184 cm/80 kg) a V7 by měla mít jen o 5cm kratší rozvor a výšku sedla dokonce o 3 cm vyšší. Samozřejmě ještě záleží na poloze stupaček a jestli se mi kolena vejdou za válce. U velký Brevy to vycházelo akorát a bezvadně to fungovalo jako kapotáž a vyhřejvání. V zimě jsem si na víkách válců ohřejval i ruce, investice do heftů pak byla zbytečná

Souhlas že současná nabídka není úplně uspokojivá. Zmizely verze modelů s menšímy objemy, největší je nabídka cruiserů který mě neberou a Stelvio jsem nepochopil. Teda komerčně určitě, jako odpověď na úspěch GSa od BMW, ale na cestování je lepší Norge a do terénu s takovým parníkem je čirý zoufalství. Nevím proč třeba neudělají nástupce Quoty, to by smysl dávalo.

Jinak respekt k vlastnictví toho parádního veterána co máš v profilu. Moc pěkně to vypadá a jako investice taky super. Nejsem žádný mechanik a jako maxium jsem zvládal seřizovat si vůli ventilů. Na renovaci a náročnější údržbu bych asi neměl.

Naposledy editováno 15.08.2014 16:21:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

16.8.2014 v 22:01 | Nahoru | #3
Redguy> No podle mě stará V7 nemá s novou nic společného. V7 byla předchůdcem Californie. Nová V7 je nástupcem malých V z 80. let V35, V50 a V65. Jinak klobouk dolu před tvou starou V7 - závidím....

Dunrix - mám doma V35, měřím 180 a vážím 78 a je to tak akorát, takže V7 by ti měla sedět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 Pebrno85 65 14.11.2023 v 14:29 elvis78
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone oldyno 43 12.10.2023 v 21:18 dzonnek
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone SPAX 0 23.8.2022 v 09:41 SPAX
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2


TOPlist