globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
14.8.2014 v 19:41
Ahoj,

po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.

Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.

Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?

Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.

Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.

Předem díky za tipy !

Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
Anketa: Evropská klasika pro konec kariéry
Moto Guzzi V7
27%
17
Ducati GT 1000
35%
22
Triumph Boneville T100 / Scrambler
32%
20
Jiná (upřesni v komentáři)
6%
4

3 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 08:07 | Nahoru | #1
Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...

když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?

(reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 10:19 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...

když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?


hortenovi si co vim i dvakrát odplivla převodovka na kardan, i když jemu upadlo i zadní kolo na Grisu, nevím co s tím dělá
Já bych byl taky pro scrablera...
A na pohodové ježdění bych se nebál ani CB1100..i když je to japonec

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 14:06 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...

když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?



jasně že má relativně děsnej podvozek. Ovšem si taky na nic nehraje. Je to klasika se vším všudy. Cos myslel že měly motorky před 30-ti lety?
Já se byl včera projet na V35TT:






A co myslíš? No nejede. Vůbec. Nebrzdí. Předek mačkáš až na doraz a neutrhne se, zadek blokuje. Neřadí - 5 kvaltů, jeden neutrál a 3 další falešný. Zatáčí to jako prkno. Pohodlný to je asi jako fošna. Podvozek je jako by tam žádnej nebyl. Jedeš 60 a máš toho plný brejle. A jaká je?
Hubu máš od ucha k uchu. Koncentrovaná zábava.
Na V7 jsem najel pár kilometrů. Podvozek fakt mizernej, ale přesně takovej jako by měl u klasiky být. Ta motorka je celá super. Nemusíš jezdit rychle a strašně tě to baví

(reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000

15.8.2014 v 15:12 | Nahoru | #4

t_freedom píše: Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...

když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?


Od podvozku si velký iluze nedělám. Teda geometrie bude ok, ovladatelnost Guzzi umí. Spíš jde o to, jestli při vhodným nastavení ustojí mých cca 80 kg při běžných rychlostech a jak zároveň zvládnou žehlit nerovnosti. Super komfort nečekám ani že přehnanou toleranci k mým chybám. Brzy - v předu jen jeden kotouč 4 pístková brzda - taky nebudou flekovat, ale dá se to trochu zlepšit třeba pancířema, ale počítám s tím že pro jízdu na krev to nebude.

Bellagio znám, dokonce sem ho měl před lety asi na hoďku půjčený a řídí se to překvapivě dobře, ale já chci něco lehčího. Tohle má oproti V7 Stone skoro 50 kg navíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 Pebrno85 65 14.11.2023 v 14:29 elvis78
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone oldyno 43 12.10.2023 v 21:18 dzonnek
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone SPAX 0 23.8.2022 v 09:41 SPAX
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... Peter_96 29 12.6.2022 v 15:51 Peter_96
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2


TOPlist