už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
assassin píše: Dalnik kolecka vyklapi jen pri zastavovani...
Jmk: motocyklovej motor ma obvykle na starteru volnobezku - pastorek nezajizdi do ozubeni jako u auta - takze roztocit ho obracene by slo - ale tocil by se obracene jen samotny starter.
V tomto případě doplnit ještě jednu volnoběžku elektricky spínanou, ale to již chce úpravy starteru a motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
PEPAFJR píše: V tomto případě doplnit ještě jednu volnoběžku elektricky spínanou, ale to již chce úpravy starteru a motoru.
Jo tak reseni by se naslo, ja jen ze to nebude "jen" v otoceni chodu starteru
JMK: cece mel bys uz ustoupit z tech staromileckejch pohledu na techniku - technika byla vzdy o pokroku, i ty klasicky slaboproudy obvody urcite byly svyho casu brany jako kurvitko co do motorky nepatri - zlata petrolejka.
Treba to ze ma 3d model v PC = ze elektriku muze zacit tahat uz ted - nepotrebujes fyzicky mit u sebe sasi abys vedel delku dratu.
Stejne tak vstrikovani je jednodussi a spolehlivejsi nez karburator...