globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?
 
12.8.2014 v 11:12
Ahoj,

chci motorku, na které bych na vyměnování měl enduro kola i motardová kola.

U enduro kol by se jednalo o hoby jízdu v lehčím terénu (žádne skoky, závody ani extremní bahno).

Chci bud Husqvarnu TE 610i.e, nebo Husqvarnu SM 610i.e
a jde o to co je lepší koupit, jestli motarda nebo enduro

PS: nehlasujte prosím jen pouze podle toho, jak to máte udělané vy :)

díky za rady a tipy!
Anketa: co je lepší?
z motarda dělat enduro
15%
2
z endura dělat motarda
85%
11

1 reakcí na tento příspěvek je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?

12.8.2014 v 11:21 | Nahoru | #1
I s endurem se dá jezdit solidně motárdovým stylem. Budeš na tom motardu jezdit na stupačku po asfaltu? Pokud ne, kup si enduro a na něj třeba víc cestovnější gumy.

Pokud ano a chceš občas mimo silnici na lehký terén bez bláta, dají se na 17" přední kolo koupit pneumatiky Dunlop Mutant, případně Heidenau K73:



A nemusíš kola měnit vůbec

Naposledy editováno 12.08.2014 11:24:05

(reakce na) je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?

12.8.2014 v 11:30 | Nahoru | #2

seikos píše: I s endurem se dá jezdit solidně motárdovým stylem. Budeš na tom motardu jezdit na stupačku po asfaltu? Pokud ne, kup si enduro a na něj třeba víc cestovnější gumy.

Pokud ano a chceš občas mimo silnici na lehký terén bez bláta, dají se na 17" přední kolo koupit pneumatiky Dunlop Mutant, případně Heidenau K73:



A nemusíš kola měnit vůbec



Mutantky jsem měl na FMX a nezvládnou kloudně ani travnatej kopeček . ale souhlasím s tím, že radši enduro a silničnější gumy

je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?

12.8.2014 v 12:03 | Nahoru | #3
SM na Enduro kolech je blbost, motorka je delana na silnici, ne do terenu! tvrdej podvozek, ostre naladenej motor, hovno zdvihy, ostre brzdy a spojka,... oddelas sebe i moto.

Enduro na SM kolech je taky blbost, ale podle me mensi nez opacne. Nevyhoda tehle kombinace je mekci podvozek a tupejsi brzdy. Predek se pri brzdeji ponoruje. Mel jsem tuhle kombinaci ale uz bych touhle cestou nesel. Sel bych cestou normalniho endura a silnicnich gum.

Pokud to dostanes do ruky, tak rozdily mezi E na silnicnich kolech a SM sice budou, ale prokazatelne na trati nebo hodne zatackovite trati kdyz oba pojedete na krev.

jakejkoliv kompromis je na hovno, jak delat z jedne motorky 2 nebo chtit univerzalni gumy.

Naposledy editováno 12.08.2014 12:04:17

1 reakcí na tento příspěvek je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?

12.8.2014 v 12:38 | Nahoru | #4
Kdyz se jezdi zavody kombinace asfaltu a terenu tak drtiva vetsina jede na velkych kolech s enduro pneu. I na nich se da jet na asfaltu neskutecna palba. Takze enduro a neprehazovat kola ale jen pneu

(reakce na) je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?

12.8.2014 v 18:27 | Nahoru | #5

SirIndy píše: Kdyz se jezdi zavody kombinace asfaltu a terenu tak drtiva vetsina jede na velkych kolech s enduro pneu. I na nich se da jet na asfaltu neskutecna palba. Takze enduro a neprehazovat kola ale jen pneu

no, já byl teď na MS supermoto co bylo naposledy v Sosnové a drtivá většina jela na 17" slikách.
Jeden tam jel na 21" špuntech a fakt si to dával velmi dobře. Nebyl nejlepší, ale co ztratil na asfaltu, zase doháněl v offroadu. Každopádně na špuntech jezdil ostrým motárdovým stylem

je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?

13.8.2014 v 12:40 | Nahoru | #6
Výborný odpovědi, díky moc, mám v tom už jasno!
Koupím enduro...snad na silnici nebude tak velkej rozdíl mezi endurem na silničnejších pneu a klasickým motardem no :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist