bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kto vyriesi zahadu - nechytá
mam suzuki gsxr 600 K5.jazdi bez problemov.jediny problem ktory mam je ze za tepla chyti na prvu supu ale zhochne.a na druhykrat uz chyti.pricom studene starty bez problemov.len za tepla chyta zle.ale ked pridam plyn pri startovani chyti.jedine vtedy ked je tepla a bez plynu.toto kto vyriesi je "pan mechanik".vyskusal som servisy honda yamaha a suzuki.bez sance.dik

Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 19:11 | Nahoru | #31
Dnes vymena denso sviecok.zial nepomohlo......

1 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 19:59 | Nahoru | #32
Na sytic by to melo mit vyssi otacky - cca 1500 - jde to nastavit.
Co nychronizace? Sice to asi nebude rozhozeny o tolik aby to blblo - ale lepsi kdyz se to poladi.

Kdyz malicko pridas tak to chyti lip? Ja sem to z toho popisu nejak nepochopil...

Zkus pred startem 2x - 3x zapnout vypnout zapalovani at nacerpa pumpa vickrat za sebou, jestli se to zlepsi ...

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 21:27 | Nahoru | #33
assassin> ako sa nastavuje sytic???ale aku myslis synchronizace???jasne.ked pridam trocha plynu chyti to super.staci ze trosicka pridam plyn a chyti to super.ked bez plynu tak chyti a hned zdochne.dobre skusim viackrat zapnut zapalovanie nech cerpadlo viac nataha.ale myslim keby spadal benzin tak by skor chytalla zle za studena ked moto stoji aj tyzden.ale studena chyta pekne

Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 22:27 | Nahoru | #34
za studena mam take iste otacky ako za tepla.nemoze tie zle starty sposobovat to.ze sytic je zle nastaveny a sekundarne klapky su za tepla uplne zavrete a ked mu len trosicka pridam plyn chyti perfektne.ze dosledkom zle nastaneho sytica moto zle chyta za tepla.tusim asi kde sa reguluje sytic ale nevie nik poradit ako.jeden srob je dole pod lankami tam sa reguluje volnobeh a nad tym je taka nozicka s kolieskom kde su sekundarne klapy a tam je dalsi srub potiahnuty bielou fixou so pruzinkou.taky akokeby doraz dik

Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 23:15 | Nahoru | #35
nasiel som v jednom manuali teraz ze treba premerat TPS senzor pri plnom otovtŕeni klapiek a zatvoreni a podla rozdiele vo voltoch sa nastavuje sytic.pokial je rozdiel iny ako 0.021-0.032 tak treba nastavit sytic tou srubou.za studena 1500-2000ot.a teply motor 1300+-100ot

Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 23:25 | Nahoru | #36
To s tim senzorem tps se mi moc nezda - nejspis teda pujde o tps na sekundarnich klapkach, kazdopadne seknundarni klapky maj v jedne krajni poloze takovej excentr kterej pootevre i primarni klapky - tim sroubkem se ladi tenhle excentr - kdyz na to kouknes , je jasne jak to funguje - tim naladis na volnobeh tech 1500 a hotovo.

V manualu je nejspis popsana i kontrola senzoru polohy sekundarnich klapek - aby bylo jisty ze ty klapky dojizdi na tu polohu kde pootevrou i ty primarni ... Ale myslim ze to rozhozeny nebude...

Kto vyriesi zahadu - nechytá

5.8.2014 v 23:35 | Nahoru | #37
ale ok.ale kde mam nastavit sytic???volnobeh chapem.ale kde ten sytic???posli mi prosim nejaku fotku nech to nedodrbem???moze mat sytic suvis s tym startom za tepla?dost som o tom popisal.dik

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 10:57 | Nahoru | #38
No tož sem si přečetl - teda přeletěl - až sem.
Takže jaký je problém?
Zastudena bez plynu startuje, teplé - musí se přidat plyn.
No já nevím, ale u starých aut to bylo úplně normální, protože teplem se v okolí karbecu vypaří palivo a nasávaná směs je bohatší, páč benzínové páry sů všady.
Tak je potřeba přidat vzduch.
Čli když to potřebuje luft, je to při teplém startu bohaté.
Buď tam neco netěsní že tam sů benzínové výpary (to by asi v okolí vstřiků smrděl benzín)
a nebo se benzín vypaří nebo "spadne" a nedává to palivo... .
Sytič na to može mět vliv tým, že se při teplém motoru pootevře a obohatí směs...
Myslím si, že to bude při teplém startu moc bohaté a nebo tam nebude palivo...

Naposledy editováno 06.08.2014 11:06:20

2 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:00 | Nahoru | #39
Ale toto je vstrekovacka.u karbecu chapem ze treba pridat plyn ale vstrekovacka nie

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:09 | Nahoru | #40
malbbs> ...dyť jo, ale princip može byt stejný.
Si to přečti pořádně .
U vstřikování može byt tá závada, že jednotka, jsouc v pořádku, dostává blbé informace.
Nejaký pojebaný snímač...škrticí klapky...a tak.

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:11 | Nahoru | #41
Jak říká Hošťálek - motorka musí mět drátové kola, kulatý tachometr a karburátor .

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:19 | Nahoru | #42
ja na gsxr nedam dosputit.zial taka blba porucha ale inak max spokojny.kto vie presne ako nastvait sytic na gsxr??????dik

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:23 | Nahoru | #43

malbbs píše: Ale toto je vstrekovacka.u karbecu chapem ze treba pridat plyn ale vstrekovacka nie



Proc bys nemohl pridat trosku vzduchu ? Tohle neni auto ze znicis katalyzator.

1 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:39 | Nahoru | #44
ale ja si myslim ze moze byt pricinou zlych startov za tepla to ze je zle nasatveny syic a sekundarne klapky su zle nastavene preto chcem zistit ako sa nastavuje sytic a potom uvidim ako bude chytat za tepla..kto vie ako???

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 11:52 | Nahoru | #45
malbbs> Nechci se mylit, nevim jak je to u K5.

Sekundarni klapky nemaji se syticem nic spolecneho. Sytic by ti mel pootevrit primarni klapu.

Tudiz jedina moznost ze nemas vsechny klapky synchronizovane a jedna, nebo vic zustava pootevrena.

e : podle me resis ale kravinu, chyta to lip s otevrenim tak tomu pridej

Naposledy editováno 06.08.2014 11:53:27

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 12:04 | Nahoru | #46
mozno pre niekoho kravina ale nemyslim ye vstrekovacku treba starovat s pridanym plynom a na druhej strane preco to nema sytic???preto chcem skusit nastavit sytic a uvidime.

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 13:35 | Nahoru | #47
Stříkačka "sytič" v principu mět nemusí. Si myslím.
Páč když se sčot usnese, že je to studené, přidá víc paliva.
Nebo se mýlím?

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 14:04 | Nahoru | #48
ano ma a da sa nastavit.

1 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 16:09 | Nahoru | #49
Creck: v principu ano, je potreba pootevrit primarni klapku - u tehle gsxr je to ale udelane tak ze ji pootevre sekundarni klapka v jedne krajni poloze - aby nemuseli pridavat servo tak pouzili uz to co tam maj...

Zdenalbenal - nejsi uplne mimo, je ti jasnej princip, ale v tomhle pripade muzou byt tve rady zavadejici - u vstrikovani sytic funguje stejne jako jinde - je potreba pridat palivo - tzn vstrikovani zvysi davku, je ale potreba pridat i vzduch - to ale se zavrenou rucne ovladanou klapkou moc nejde - prvni gsxr/busa/tl ma proto rucni "sytic" kterej je vlastne rucni plyn, malinko tim pootevres primarni klapku, novejsi gsxr tohle udelaj sami ze tu klapku pootevrou pres krajni polohu sekundarnich klapek a nekde od 2005 zacinali montovat volnobeznej ventil - klasickej elektronicky rizenej bypass klapky jak uz se leta pouziva u aut...

Edit: jo a za tepla (pozna to podle teploty vody) to proste jen otevre klapku a neprida to palivo...

Malbbs: bude to jen v nastaveni, vecer na to kouknu, ted nemam u sebe manualy...

Naposledy editováno 06.08.2014 16:09:52

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 16:49 | Nahoru | #50
Tak sem se dostal az sem a nechapu jediny: Startuje? Startuje! I kdyz je tepla tak s trochou plynu nastartuje. Ja musim taky startovat s lehkym plynem kdyz je tepla (ale mam karbec). Bacha aby si to neresil tak vehementne, ze to dodrbes jeste vic, takovych uz tu taky bylo

P.S. jestli se to da nastavit Assassin ti pomuze, ale pokud se na to necitis, vyse* se na to a startuj s lehkym plynem a mas to... nic tim neku*vis a motorka jede ne? kdyz to blbe postelujes tak tu budeme mit zachvilku tema "Pomoc pri rozjizdeni se dusi"

2 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 19:00 | Nahoru | #51
Nevím jak to má 600 ale litr má na levé straně škrtících klapek dva šroubky s pružinkama. Vrchní na studený start(obohacení) a dolní na seřízení volnoběžných otáček.Tady

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 19:07 | Nahoru | #52
Findy> Jestli to má takhle tak to bude jednoduchý nastavit

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 19:34 | Nahoru | #53
pokud to funguje jako systemy v autě tak jednoznačně teplotní čidlo, moto si myslí, že je studená a rve tam víc benzínu (jakožto sytič)

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 19:58 | Nahoru | #54
assassin> presne stebou suhalsim.sekunarna klapka pootvori primarnu a tym padom moto bezi akokeby na sytic.pricom sa moto zohriieva skundarne klapky sa zatvaraju a nasledne sa zatvaraju pricom sa motorka dostane do volnobeznych otacok.to tiahlo s lankami sa oprie o dorazovu srubku s pruzinkou kde sa nastavuje volnobeh.a ta vrchna vlastne otvara primarne klapky stou sa doladzuje sytic.pisem spravne???lebo ked som dnes sedel ari moto a rozmyslal toto mi z toho vychadza.a dalej dnes som si spomenul ze ked som ju kupil volal som majitelovi hned po kupe a vravim ze sa mi zda ze ma maly volnobeh a on mi povedal ze jej trocha ubral.pricom si myslim ci jej on neubral na tej syticovej skrutke.lebo nejaky odbornik nebol a tym padom ten sytic vobec nejde.a ked je moto tepla primarne klapky su uplne zatvorene a tym ze pridam plyn ich pootvorim a chyta to super.ci nieje dovodom teplyc startov to ze primarne klapky su plne zatvorene.a co sa tyka nazorov ze riesim kraviny. pre niekoho kravina ale mne to neda.ja som pedant na moto a vzorne sa staram.niesom typ prist zatvorit do garaze spinave servis kedy sa mi zachce a gumy jazdene.....toto je u mna......dik

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 21:28 | Nahoru | #55
Findy> presne na tom videu vidno ako ten srub na nastavenie sytica pekne pootvori primarne klapky pri startovani teplej motorky.tato suzuka ma na videu 93 stupnov.sekundarne klapky pootvoria troska primarne a po chvili sa to dostane na volnobeh.dik za video

Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 21:41 | Nahoru | #56
takze si myslim ze moj problem ma asi konecne riesenie.moto nema sytic.preto ani ked startujem teplu motorku sekundarne klapky nepootvoria primarne a nechce chytit.ale ked jej pridam plyn vlastne pootvorim primarne klapky a moto pekne chyta.dosledkom nenastaveneho sytica moto zle chyta za tepla.co poviete??

1 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 21:43 | Nahoru | #57
Malbbs: jj presne to co je v tom videu - jednim sroubem seridis...

1 reakcí na tento příspěvek Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 21:44 | Nahoru | #58
A co Ti pisu celou dobu ? Koukni na to servo.

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 21:47 | Nahoru | #59
assassin> a podla teba mam to len tak za studena dotocit podla otacok?

(reakce na) Kto vyriesi zahadu - nechytá

6.8.2014 v 21:47 | Nahoru | #60
fafo> joooj no....clovek musi porozmyslat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist