globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Válec,píst čep_výbrus
2.8.2014 v 18:15
Zdravím pánové.

Hledám po internetu a nenašel jsem pořádnou odpověd a proto se chci optat odborníku.

Víte jaký typ mám a nedá mi to se optat.
Problém s elektrikou nějak vyřeším,ale jde mi o to ,že ve většině rozsahu otáček zvoní pístní čep nebo co to je za zvuk od pístu.
Dá se sehnat píst,výbrus atd.na motor???Zkoušel jsem volat do brusírny v Třebechovicích a tam řekl án,že by to bylo možné,ale tak do 14 dní až do měsíce.
Nemáte někdo rychlejší variantu a nebo brusičew co by případně udělal výbrus válce motoru s pístem a čepem??

Vyjádření předchozího majitele je,že na motoru po výbrusu je 70 km a přitomto zvoní jako kostelní hodiny.Motor mi přiadá,že táhne pěkně,ale muže to být jen muj pocit.Jezdil jsem na činském skútru s obsahem 50ccm.

Válec,píst čep_výbrus

2.8.2014 v 22:04 | Nahoru | #1
Nech zvonit co zvoní od přírody

Pokud má kompresy,nepřidírá se tak bych se v tom zbytečně neh....l,přid si poslechnout mojí to je taky pěkná zvonička,ony ČZty 477/487 to maj tak nějak vrozený.

Jinak nejrychlejší varianta zde http://www.fichtlkr..._cz_180_komplet.html
a zde http://www.ceskemot...,-pojistky,1378.html

Naposledy editováno 02.08.2014 22:08:40

Válec,píst čep_výbrus

2.8.2014 v 22:49 | Nahoru | #2
čz která nezvoní je rozbitá.
Záleží taky co zvoní. Jestli vršek kliky, spodek, kroužky, píst nebo něco úplně jiného.
Ono řešit něco a ani nevíš co, je trochu problém. Pokud má motor 70km od výbrusu, tak se musí prve zajet.

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 10:12 | Nahoru | #3
Děkuji pánové za odpovědi.
Odpovídám až teď,protože mi nepřišlo upozornění na email.

maspe - to,že má motor tak málo po výbrusu nemohu nijak zkontrolovat.Je to jen vyjádření předchozího majitele.
Nechci se v tom zbytečně hrabat když pořád pěkně jede.To drnčení jde z horní části válce a reaguje to na otáčky takže se mohu jen dohadovat,že to bude čep v pístu.

Vlasťák1973- kompresi má.Nedokážu říct jestli správná,ale párkrát mi sjela noha dolu a pěkně to koplo zpátky.Za jízdy když motorka jede tak tahá slušně jen se sní musím naučit jezdit proti kopci.Pokaždé proti kopci spíš otevírám plyn abych zrychlil a moto spíše spomalí a motor spomaluje až musím podřadit.
U toho činského skútru co jsem měl stačilo pod kopcem přidat plyn a variátor převzal kontrolu a úměrně skútr zrychlil,ale u ČZ to musím nejdříve vychytat a hlavně spravit tu elektriku.Prohlížel jsem kabely a zatím jsem na nic špatného neřišel,ale to patří do jiného vlákna.
Děkuji ti za odkazy.Cena za 1790,-Kč je lákavá,myslel jsem,že to bude o hodně dražší.To bych pak mrknul na kliku a v zimě pokud by to finance dovolily bych udělal i kliku.Ale klika to bude vyšší dívčí.To byl u mě problém i před lety když jsem lítal na pionýru.Tam rozhodit motor a dát to dokupy byla otázka na jedno odpoledne.
Ale jak píšeš tak si max.koupim díly do rezervy do skříně aby byli v rezervě.Někde zde na foru jsem našel fotky z výměny spojky a tam byl odkaz na novédíly spojky.Ale nikde není zobrazena rozložená převodovka.Sice to nebude nic složitého než u nových přemotorovaných motorek.
Byl jsem párkrát v práci na ČZ a je to super jízda proti skútru.Doladím elektriku a hhurá na STK než příjde podzim(nemám kožené oblečení na moto,jezdím jen v ryflích a bundě).

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 11:03 | Nahoru | #4
Ahoj,
motor 70km po vybrusu muze zvonit. chce si to doma jeste srazit nabehy na kanalech, zvoni o ne krouzky. shod vyfuk koukni kanalem a mel bys cca videt jestli je po vybrusu....

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 11:36 | Nahoru | #5
Koukal jsem ,že koleno na válci drží šroub,ale nejde lehce povolit.Drží tam jako ďas.Nechi ho zalomit.

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 11:50 | Nahoru | #6
hlavu drží 4 šrouby a rovnou se podívat jestli je tam hliníkový kroužek

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 12:50 | Nahoru | #7
ja1 - a říkal jsem si za jízdy ,že to nepatrné syčení jde od motoru.
Dal jsem hlavu k běžícímu motoru a syčelo to někde u hlavy válce.
Tam bude také asi trochu číhož.

Čim více tu motorku prolézám tak dostávám dojmu,že předchozí majitel pěkně kecal o jejim stavu.I když jsem si ji před prodejem prohlédl tak je pořád co ladit.Ale na druhou stranu jsem rád ,že ji mám a díky vám zde na fóru ji mohu postupně dát do originálního stavu .Za což vám všem děkuji .

Tady začne za chvilku pěkný déšt (jde pěkně černá obloha od Lipovky a Solnice a vypadává zvuk na televizy) tak na to budu muset mrknout později odpoledně.

Je nějaký utahovací momet na hlavu??až ji pak povolím??

Jestli tam nebude,bude stačit ho zhotovit např.z alobalu na pečení(to jsem dělal v době mládí ,když jsem byl na učiičti)?? Mám tady i o zednicích plechovku od Gambrinusu a to je také slaboučký plech.

Pomuže to nebo to hloupý nápad??

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 14:27 | Nahoru | #8
dá se koupit , výrobou se nezabývej

Válec,píst čep_výbrus

3.8.2014 v 14:34 | Nahoru | #9
Dobře,zkusím to povolit a kouknout na to.Snad předchozí majitel nekecal o stavu pístní skupiny.Někde jsem těsnění viděl snad to bylo na http://www.fichtlkramek.cz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist