globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dusí se
2.8.2014 v 11:52
Zdravím, včera sem dal na babetu vybrus a celou novou pístní sada motorka nastartovala hnedka a bezela tichounce. pak sem to zkoušel pořád dokola chytala na otočení šlapatka rukou. Pak mi ale vypadlo lanko ze šoupátka dám zpet a nejde pomale nastartovat kouří hrozne nevím si už rady, smes plovám svíčka vsešchno vyčisteny novy seřízeny vejfuk vyčistenej saní proste vsechno jak má byt začla ale strašne kouřit a dusit se nejde vytoičit a po chvíly zdechcne

dusí se

2.8.2014 v 12:04 | Nahoru | #1
kdyz ti vypadlo lanko ze soupete, tak se podivej, jak jsi tam vratil jehlu :) bud tam neni nebo je na jinym zarezu nez ma byt. Nezapomen taky na to, ze dokud se to nezajede tak to bude zdechly... a dbej na dobry chlazeni, at se ti to nekousne, nez se to zajede tak se to bude vic hrat...

Jo u babety si taky ohlidej tu klapku v sani, jestli sis ji treba mimodek nezavrel (funguje jako sytic)

Naposledy editováno 02.08.2014 12:05:18

dusí se

2.8.2014 v 12:28 | Nahoru | #2
jehla je na 2 zářezu od vrchu a chodí krásně, ono to jelo v pohodě do toček to šlo ale pak to začlo kouřit a dusit se hrozně může to brat olej z převodovky že by netěsnily kartery? a kvuli tomu to tak kouří? tu klapku mám otevřenou.

1 reakcí na tento příspěvek dusí se

2.8.2014 v 19:37 | Nahoru | #3
Tak hlavně, kdybych zajížděl motor po výbrusu, tak bych ho netočil. Nastartovat a nechat běžet nějaký čas na volnoběh nebo pohodovou jízdu. Podle toho jakou vůli si nechal mezi pístem a válcem. Já jednou dělal výbrus a musel jsem nechat motorku běhat skoro týden na místě a když se zahrála, píst se roztáhl a byl tak těsný, že se motor zastavil. Až to schládlo natočil jsem to a tak pořád dokola. Pak, když už to vydrželo jet pořád to zase trvalo, než se to všechno uvolnilo. Je možné, že odešel simering na klice(gufero), ale nevím, člověk by to musel vidět.

(reakce na) dusí se

4.8.2014 v 08:35 | Nahoru | #4

AnihilatorCZ píše: Tak hlavně, kdybych zajížděl motor po výbrusu, tak bych ho netočil. Nastartovat a nechat běžet nějaký čas na volnoběh nebo pohodovou jízdu. Podle toho jakou vůli si nechal mezi pístem a válcem. Já jednou dělal výbrus a musel jsem nechat motorku běhat skoro týden na místě a když se zahrála, píst se roztáhl a byl tak těsný, že se motor zastavil. Až to schládlo natočil jsem to a tak pořád dokola. Pak, když už to vydrželo jet pořád to zase trvalo, než se to všechno uvolnilo. Je možné, že odešel simering na klice(gufero), ale nevím, člověk by to musel vidět.


To jsi "zajížděl" motor stáním na místě a na volnoběh? Motor musel být fakt excelentně zajetý.

Babetta se samozřejmě jako každý jiný motor nezajíždí stáním na místě a brbláním na volnoběh, ale právě naopak jízdou a častou změnou režimů s postupným zvyšováním zátěže (větší vytáčení). Rovněž by se mělo jezdit na poměr 1:20 - 1:30 olej/benzín.

xrkář: Ten karburátor nebude správně složen nebo nastaven, koukni na něj ještě jednou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 15 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 24 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 Krtekslopatku 5 12.5.2024 v 06:28 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 21 11.5.2024 v 08:33 Krleš70
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš


TOPlist