bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LPG na moto či skútr
 
31.7.2014 v 16:43
Vím, že tu budou brutální odpůrci tohoto paliva, ale i příznivci. Jelikož jsem si nechal do auta namontovat alternativní pohon LPG a při prvním tankování jsem zatlačil slzu dojetím a následnému ožrání za ušetřené peníze.

Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?

Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.

Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?

Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
Anketa: LPG do skútru
taková blbost - nikdy LPG ani do auta
37%
62
stojí za zvážení
12%
20
šel bych do toho
47%
78
jsem pro CNG
4%
6

2 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr

31.7.2014 v 18:32 | Nahoru | #1
Když budu pokračovat ve výhodách LPG, tak:
1. nikdo ti nenavrtá nádrž (u benzínu/nafty je to populární pouliční sport).
2. i bych řekl, že se auta s LPG tolik nekradou.
3. LPG nelze pančovat. Najdou se tu odpůrci, ať tedy napíšou, jak by to udělali.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr

31.7.2014 v 19:44 | Nahoru | #2
rrss> Spotreba o pulitru vetsi ? Vyrobci udavaji 15% narust, tudiz u nejbeznejsi spotreby okolo 8L cca 1,2 L

9L LPG / 100km = 153Kc

8L 95 / 100km = 288Kc

Tudiz realna uspora je nekde okolo 10 - 13 000 kc za rok , za dva roky mam splaceno a teprve pak zacinam setrit.

To nepocitam ze ten benzin stejne musis na ohrati mit, musis casteji menit olej ......

Pokud bych chtel zhruba tu tisicovku mesicne setrit koupim si radsi diesel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr

1.8.2014 v 07:21 | Nahoru | #3

rrss píše: Když budu pokračovat ve výhodách LPG, tak:
1. nikdo ti nenavrtá nádrž (u benzínu/nafty je to populární pouliční sport).
2. i bych řekl, že se auta s LPG tolik nekradou.
3. LPG nelze pančovat. Najdou se tu odpůrci, ať tedy napíšou, jak by to udělali.


3. ale to víš, že to jde. Např. tak, že se nedodrží poměr propan-butan ( teď nevím čeho tam má být víc ) a jedno z toho je dražší... nebo tam je místo kvality nějaká odpadní sračka, která snad vzniká při výrobě benzínu a pěkně ti do....í motor. Pár čerpaček už oflastrovali nebo zavřeli právě z tohoto důvodu. Znám mnoho" plynařů", i já si tím prošel a už nikdy více! Ze začátku je to příjemný u placení, časem neznám nikoho, komu by se to ne....o a neku...l se motor. Pořád nějaký problémy. Jasně, pokud to dáš do novýho auta a za tři roky ho prodáš, tak budeš spokojenej. Říká se, že bys měl na tři nádrže plynu potom vyjet nádrž benzínu. Ale to se samo nikomu moc nechce, když je plyn tak levnej...A časem se to začne sr.t. Nemluvě o tom, že ti dřív reziví výfuk, páč je to plný vody a další a další nepřímé náklady. Plyn už leda tak do zapalovače!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist