globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobijeni po 100tisící
24.7.2014 v 08:49
Tak se podelim. Jel jsem do Hradce K. Vsechno v pohode, cesta tam v poho, 2x staveno, pohoda, cestou zpet me ta cuzicka nechala bez varovani 60 km od Plzne. proste jsem nenastartoval, jen cvaklo rele. Takze jsem sehnal nejakyho polaka s karou a nadlabnul me. Ujel jsem 10km a konecna, motorka vybita, vsechno mrtvy. Tak jsem byl na tom, ze regulator je v riti. ( regulator 3 mesice novy z ELESYS, baterka nova mesic, YUASA a startovaci rele z daytony ) Pisu do ELESYS panu Suchemu, co s tim, jelikoz je to v reklamacni lhute. Dostal jsem tento navod

"Stejná motorka, cca 14 dní zpět. Podobný problém (ne-li stejný), jak jsem psal, zkuste změřit úbytky napětí v kabeláži.

Pánu v servise jsem poradil, aby udělal bypass, zelené vodiče regulátoru rovnou na mínus baterie, červené vodiče přímo na + baterie. Nechtělo se mu hledat, kde v kabeláži vzniká úbytek, a ejhle, motorka dobíjí jak má. Tak to tak už nechal.

Myslím, že u vás je to stejné jak přes kopírák..."

Voala...motorka dobiji....
Ale k veci, kde je problem? Nekde mezi konektorem a utrobami moto :-/ nejaky napad?

Naposledy editováno 24.07.2014 09:08:40

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni po 100tisící

24.7.2014 v 09:51 | Nahoru | #1
No čím dál častěji se doslýchám,že nová baterka selhala (i vlastní zkušenost),jestli nebude problém v ní.

(reakce na) Dobijeni po 100tisící

24.7.2014 v 09:52 | Nahoru | #2
verybusy> ja tam dal starou a s tou to maka a predtim nemakalo ..novou nabijim, byla tuha

Naposledy editováno 24.07.2014 09:54:32

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni po 100tisící

24.7.2014 v 10:40 | Nahoru | #3
Někde musí být v kabeláži uvolněný, nebo zaoxidovaný spoj, v horším případě nalomený drát. Místo úbytku se navíc může dost zahřívat a je-li to uvnitř svazku, může se i celý svazek zničit. "Bypass" je každopádně dobrá věc, jen doufám, že je mezi výstupem regleru a (+) svorkou baterky (červený drát) vřazena 30A, nebo 40A pojistka. Není-li, tak si dost zahráváš, jelikož pak při případném zkratu v regleru může v kritickém případě i shořet celá motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni po 100tisící

24.7.2014 v 11:17 | Nahoru | #4
J.M.K.> Zatim jsem to jen zkusil,abych vyloucil vadny regler :) kazdopadne tu pojistku tam dam a necham o na pevno pres pojistku

A co ostatni pojistky apod veci, to funguje normalne? To se tam opravdu ztrati vsechno napeti co vyleze z regulatoru?

Naposledy editováno 24.07.2014 12:51:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni po 100tisící

24.7.2014 v 16:17 | Nahoru | #5
Blacksite1991> Nevím, jak u Tvého Tripla, ale Daytona, na jaké to před časem se mnou jeden člověk řešil, měla alternátor klasický, jako v autě, tzn. usměrňovač (bloky diod) a monoblok regulátoru byly vestavěné přímo v alternátoru a na altec tak vedl pouze výkonový drát přes hlavní pojistku na baterku a budicí drát (u auta napájený ze spínačky přes kontrolku dobíjení).
Jestli máš regulátor s usměrňovačem oddělený, tak výkonový výstup logicky povede z regleru a z alternátoru musejí vést tři dráty ze statoru (fáze) a drát ke kroužkům (buzení kotvy). Pak by měl na regler ještě vést budicí a měřicí drát od spínačky (aby při stojícím motoru nebyla kotva trvale buzena. A na pojistkách by se mělo ztrácet max. pár desetin voltu, jinak by se musely přinejmenším vyhřát. chtělo by to celý dobíjecí okruh proměřit a zjistit, kde konkrétně se vyskytují takové napěťové úbytky, že to nestačilo dobíjet baterku. Takto od stolu těžko odhadovat, kde může chyba být, kor když instalaci Tvé mašiny neznám nazpaměť. Že by měl Triple obyčejné třífázové magneto se zkratovou regulací (jako většina motorek), se mně moc nezdá, když motory u něj a u Daytony jsou podobné.

(reakce na) Dobijeni po 100tisící

25.7.2014 v 06:31 | Nahoru | #6
J.M.K.> nesjsem zadnej elektrikar, ale muze to tedy tak byt nebo ne? Regulator mam samostatne. 3 zlute draty z alternatoru a z druhe strany 2 zelene/cerne + 2 cervene.

Dobijeni po 100tisící

25.7.2014 v 20:46 | Nahoru | #7
Jestli z motoru vycházejí jen 3 žluté dráty vedoucí do regleru a z regleru dále vedou červené dráty na (+) svorku baterky (přes pojistku!!!) a zelené (dle normy černé, ale mohou být klidně i zelené, nebo zeleno/černé) dráty na kostru, tak musíš mít klasické třífázové magneto se zkratovou regulací. Jestli to předtím nedobíjelo, tak musely být někde v kabeláži přechodové odpory mezi výstupem regleru a baterkou, nebo i mezi kostřicím výstupem regleru a kostrou. Nebo mohlo být vedení klidně i někde přerušené, takže regler byl de facto odpojen od baterky (a tím se mohl zničit) a tím pádem motorka nenabíjela vůbec a "jela" jen na baterku.
Tím "bypassem" se poškozené místo beztak přemostilo, takže jej není třeba dále řešit, pokud tedy všechny ostatní obvody fungují.

Dobijeni po 100tisící

28.7.2014 v 15:53 | Nahoru | #8
Nejsem elektrikář, takže info z doslechu....
já slyšel od jednoho majitele streeta, že je to nějaký konektor, který se občas rozpojuje pod nádrží, takže varianta nádrž dolů a snad to najdeš.....
Mě to zatím nepotkalo.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Flyscreen/štítek Triumph street tri... Triumph Street Triple Lozik 1 26.4.2024 v 07:38 danycb
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple Blacksite1991 50 31.12.2023 v 15:54 Strider
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R LeifCZ 9 13.12.2023 v 12:50 Cipeace
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R Josef142 6 4.8.2023 v 08:23 Josef142
Triumph street triple 675 Triumph Street Triple anderko666 9 2.8.2023 v 08:25 Roubi_R1


TOPlist