globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odborníci na motory sem
19.7.2014 v 13:10
Ahoj, kamarádovi se přihodila na 450 4T taková věc.... Vydrolil se po cca 20-30MTH hrníček. Moje otázka zní: Je nějaké rozumné vysvětlení proč se toto děje? Projevuje se to jen na sacích ventilech. Po přeměření vůlí měly sací vent. 0.20mm (má být 0.10-0.15mm). Píšu po 20-30MTH protože už byly jednou měněné, páč už takto jednou popraskali. Výměna proběhla i s novejma ventilama. Teď jak už jsem psal se to po 20-30MTH opakuje. Hlava mi to nebere, kde může být zakopanej pes? Nebo to mohli opakovaně způsobovat velké vůle na ventilech? Výfukové jsou v tolerancích a hrníčky oká. Jsem z toho neštěstnej. Ten motor jinak funguje na jedničku a je v něm skoro vše nové....






Naposledy editováno 19.07.2014 13:14:12

1 reakcí na tento příspěvek Odborníci na motory sem

23.7.2014 v 22:06 | Nahoru | #1
Ventil ti nic netlaci, ale ta pruzina ..

Anti, tak ono nejde p jedno tuknuti, ale o stovky tisic. Pak se narusi ta cementovana vrstva a zacne se drolit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odborníci na motory sem

23.7.2014 v 22:19 | Nahoru | #2

dakarista píše: Ventil ti nic netlaci, ale ta pruzina ..

Anti, tak ono nejde p jedno tuknuti, ale o stovky tisic. Pak se narusi ta cementovana vrstva a zacne se drolit...



ventilová pružina je tlačná a má snahu zavřít ventil - jaktože nic netlačí ?? žádný ťuknutí tam není a jesli jo, tak je 100x slabší než to otvírající ventil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist