Naposledy editováno 19.07.2014 13:14:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odborníci na motory sem
dakarista píše: Ventil ti nic netlaci, ale ta pruzina ..
Anti, tak ono nejde p jedno tuknuti, ale o stovky tisic. Pak se narusi ta cementovana vrstva a zacne se drolit...
ventilová pružina je tlačná a má snahu zavřít ventil - jaktože nic netlačí ?? žádný ťuknutí tam není a jesli jo, tak je 100x slabší než to otvírající ventil
Che píše: ventilová pružina je tlačná a má snahu zavřít ventil - jaktože nic netlačí ?? žádný ťuknutí tam není a jesli jo, tak je 100x slabší než to otvírající ventil
Pro CHE:
Souvilý tlak vačkou na zdvihátko může být klidně daleko větší než klepání pružinou o vačku. Tady jde především o materiálové pnutí, frekvenci úderů a rezonanci mezi cementovanou vrstvou a měkkým jádrem.
(najdi doma staré ložisko, vem z něj kuličku a zkus ji pod lisem rozmáčknout-praskne až při obrovském tlaku, často na dně poloviny. Pak vem druhou a udeř do ní kladivem- rozprskne se na víc kousků.)
přidávám video pro představu jak správně funguje pružina ventilu
Ty pružiny jsem mu poradil proto, že jsou levné a okolo 300mth je taky dobré je vyměnit. Jestli byly staré unavené pozná snadno, měly by být kratší než nové.
Naposledy editováno 24.07.2014 06:34:46