bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: neznámi problém s TLkou
Ahojte páni,

mám dlhodobí zhoršujúci sa problém s mojou Suzuki TL 1000S. U nás na SK sú všetci veľkí odborníci pokiaľ nemusia zistiť a odstrániť problém. Mám pocit, že servis na moto je iba na to aby sa menil olej prípadne nejaký zložitejší úkon ako je výmena spojky a nič viacej :(
Moto mi začala blbnúť cca mesiac dozadu. Prejavovalo sa to občasným vypnutím motora pri zaradení neutrálu /cca 1x týždenne/. Moc mi to neprekážalo stačilo vypnúť kľúč opať naštartovať a moto jazdila ďalej /ak som naštartoval bez vypnutia kľúča tak opať zhasla/. Posledné dva týždne sa to zhoršilo. Motorka má chvíľky, kedy zhasne skoro vždy keď zaradím neutrál no na druhý deň opať ide. Okrem toho sa pridružilo občasné padnutia výkonu. Naposledy sa to prejavilo takto: išiel som cca 200 km/h začal som akcelerovať a moto pridusilo akoby nemala benzín. Spomalila na 180km/h a potom sa opať chytila. V "servise" tvrdili že chyba bude v TPS snímači no vraj po jeho kontrole a nastavení je OK. Samozrejme poruchu neodstránili. Vedeli by ste mi prosím poradiť kde by mohol byť problém alebo na čo sa mám zamerať? Budem si to musieť asi vyriešiť svojpomocne.

ps.: motorka má dynojet - mohol by niečo také spôsobovať práve on?

Za každú radu reakciu som vopred vďačný!





Naposledy editováno 16.07.2014 10:34:02

neznámi problém s TLkou

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2014 v 07:43 | Nahoru | #1
Zkus cidlo stojanku a cidlo spojky...

Jinak.u cidla stojanku se koukni, zda neni dvoukontaktni. Nektere maji spinaci a rozpinaci kontakt. Jeden kontakt spina kontrolku a druhej kontakt dava info jednotce, ze mas stojan dole... Takze ikdyz ti neblikne , ze mas stojanrk, muze to chcipat motor ...

neznámi problém s TLkou

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2014 v 07:47 | Nahoru | #2
Při zařazeném neutrálu je úplně jedno, jestli je stojánek dole nebo nahoře. Ten vypíná motor pouze pokud je zařazená rychlost. A pokud by to blblo, tak by nebylo potřeba vypínat klíčkem zapalování...

Začal bych těma konektorama hlavně kolem řídící jednotky.

1 reakcí na tento příspěvek neznámi problém s TLkou

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2014 v 08:22 | Nahoru | #3
Jak pise karf, stojanek to vypina kdyz ke tam kvalt, na neutralu to ani vyklopenej stojane (tzn i blbnouci spinac) nechcipne. Rele stojanku je ukostreny pres stojanek a paralelne s tim pres senzor neutralu. Chcipani by zpusobovat nemelo. Vyloucit chybu by se dalo proklemovanim rele stojanku, kdyz chyba zmizi je to ve stojanku/rele/snimaci neutralu.

Jak se to presne chova? Kdyz nechas bezet motorku na volnobeh a mas tam treba 1 a drzis spojku - stale se zmacklou spojkou preradis na neutral a chcipne to? Nebo az kdyz na neutralu pustis spojku? Chcipne to jako bys vypnul klicek, tzn hned, nebo se to udusi, tzn klesnou otacky a zdechne to treba az po dvou trech otockach motoru?

Ten dynojet - je to commander 2 nebo 3 ? Jestli 2 tak je vlozenej do svazku pred jednotku - vypojis ho, das kable do jednotky na primo s kdyz to nebude tohle delat je to commanderem. Ale tomu taky moc neverim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist