globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 oktanový benzín
 
12.7.2014 v 11:25


Naposledy editováno 07.08.2015 18:34:22

2 reakcí na tento příspěvek 100 oktanový benzín

15.7.2014 v 10:13 | Nahoru | #1
Syn byl na vysoké mimo domov a tak motorku projel jen občas. Prakticky pořád byl nějaký problém. Mechanik v servisu rozdělal karburátory a říkal,že byly hrozně zelepené. Chvíli po vyčištění byl klid a za chvíli to bylo to samé. Ty biosračky jsou podle mého vhodné jen pro motory,které pořád jezdí.
Když mi kontroloval mechanik motor varadera, tak říkal, že je uvnitř všechno krásně čisté. Netuším jak je možné,že někdo má na vervu 100 vyšší spotřebu, zatímco já mám o půl litru menší než při 95-ce. Není to výsledek jednoho nebo dvou měření. Mám nalítáno 60tisíc km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

15.7.2014 v 10:43 | Nahoru | #2

Kov: ...Netuším jak je možné,že někdo má na vervu 100 vyšší spotřebu, zatímco já mám o půl litru menší než při 95-ce...


To bude tím, že ne všichni mají stejné motory a stejný styl jízdy. Takže tenhle poznatek není možné zevšeobecňovat. Někomu to prostě pomůže a někomu to spíš uškodí.

splasenytrubky: To není žádný důsledek reakce aditiv nebo ethanolu. Kde jsi tankoval?


Nemůžu říct, že bych si to po těch letech pamatoval, ale nejčastěji tankuju na třech pumpách v okolí: Agip, Slovnaft a Lukoil. Ale pokud se odněkud vracím a beru po cestě, tak to může být jakákoli benzínka v okruhu 250 km od domova.
S tím karamelem se ale už setkalo víc lidí z různých míst v různých časových obdobích (ale všichni až po povinném přidávání biosložek do paliv), takže nějaká souvislost tam bude. Viz Kovův příspěvek výše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

16.7.2014 v 00:47 | Nahoru | #3

Kov píše: Syn byl na vysoké mimo domov a tak motorku projel jen občas. Prakticky pořád byl nějaký problém. Mechanik v servisu rozdělal karburátory a říkal,že byly hrozně zelepené. Chvíli po vyčištění byl klid a za chvíli to bylo to samé. Ty biosračky jsou podle mého vhodné jen pro motory,které pořád jezdí.
Když mi kontroloval mechanik motor varadera, tak říkal, že je uvnitř všechno krásně čisté. Netuším jak je možné,že někdo má na vervu 100 vyšší spotřebu, zatímco já mám o půl litru menší než při 95-ce. Není to výsledek jednoho nebo dvou měření. Mám nalítáno 60tisíc km.



no, nic proti, ale je podstatnej rozdíl mezi synovo karbecem a Tvojí stříkačkou...tenhle stav nastává když se nejtěkavější složka paliva odpaří, což je u karburátoru běžná věc...kdežto u stříkačky je "lišta" stále zalitá palivem a je tam mnohem menší pravděpodobnost odparu paliva...minimálně na vstřicích...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist