globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 100 oktanový benzín
 
12.7.2014 v 11:25


Naposledy editováno 07.08.2015 18:34:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

16.7.2014 v 00:47 | Nahoru | #1

Kov píše: Syn byl na vysoké mimo domov a tak motorku projel jen občas. Prakticky pořád byl nějaký problém. Mechanik v servisu rozdělal karburátory a říkal,že byly hrozně zelepené. Chvíli po vyčištění byl klid a za chvíli to bylo to samé. Ty biosračky jsou podle mého vhodné jen pro motory,které pořád jezdí.
Když mi kontroloval mechanik motor varadera, tak říkal, že je uvnitř všechno krásně čisté. Netuším jak je možné,že někdo má na vervu 100 vyšší spotřebu, zatímco já mám o půl litru menší než při 95-ce. Není to výsledek jednoho nebo dvou měření. Mám nalítáno 60tisíc km.



no, nic proti, ale je podstatnej rozdíl mezi synovo karbecem a Tvojí stříkačkou...tenhle stav nastává když se nejtěkavější složka paliva odpaří, což je u karburátoru běžná věc...kdežto u stříkačky je "lišta" stále zalitá palivem a je tam mnohem menší pravděpodobnost odparu paliva...minimálně na vstřicích...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanový benzín

16.7.2014 v 09:39 | Nahoru | #2

Bandaska píše: tenhle stav nastává když se nejtěkavější složka paliva odpaří

Nevím to jistě,ale myslím si,že se ten sajrajt odděluje od benzínu při delším stání a lepí se na stěny palivové soustavy i pod hladinou benzínu.
Další věc je,že když dám čistou tlumící vložku do výfuku, tak je při ježdění na vervu 100 jen šedá, když jezdím na běžnou 95-ku, tak je černá od sazí,což považuju za nedokonalé shoření benzínu. Z výfuku jde při stovce taky trochu jiný zvuk než při 95-ce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist