globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..
Ahoj, přemýšlím o koupi motorky KAWASAKI ER-6 N a zajímá mě škrcení... Chtěl bych aby byla škrcená na 35kw... Mohl by mi někdo říct jak dlouho trvá, mysslím papírově jak dlouho trvá vše udělat? Dál se chci zeptat na poruchovost a na spotřebu. Čím víc informací o ténhle motorce, tím lépe! Díky

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2014 v 19:21 | Nahoru | #1
Co se týče škrcení, tak to asi nějaký ten týden trvat bude, protože já osobně čekám už víc jak 3 týdny . Jinak je potřeba zjistit, kde to škrcení realizují (těch míst moc není), poslat jim VIN a čekat až dojde sada z Německa. Pak záleží na tom, jak rychle ti to v servise udělají. Co se týče samotné montáže je to prý záležitost cca hodiny (aspoň u Horneta, kterého nechávám škrtit já).

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2014 v 19:38 | Nahoru | #2
ER6N je spolehliva...s prijemnou spotrebou...jinak skrceni je odviji podle toho jestli je sada na sklade...kazda se nechava vyrabez extra na tu motorku...skrceni trva max 3-4 dny...nez sada prijde...montaz na motorku...papiry vyridi oni...a ty si skocis jen na magistrat vymenit malej TP...kup moto...a za tyden jezdis :)

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2014 v 19:59 | Nahoru | #3
Škrtí se dorazem na plynu(imbus šroubek) + pod sedlem se propojí 2 kabely speciální propojkou. Tohle je komplet originál sada kawasaki.

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

11.7.2014 v 21:57 | Nahoru | #4
Děkuju moc za odpovědi!!

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

8.8.2014 v 16:06 | Nahoru | #5
Chtěl bych se vás ještě zeptat pokud s tím má někdo zkušenosti kde jste koupili škrtící sadu a na kolik vás vyšla, díky! :)

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

25.8.2014 v 09:26 | Nahoru | #6
Co se týká spolehlivosti, je to asi OK, ale četl jsem, že u motorů s najetými více než 50 tisíci se začíná víc ztrácet olej a mění se pístní kroužky. S laďákem k tomu prý dochází ještě dřív. Ale čert ví jak ty motorky majitelé ničili a naprostá většina tolik najeto zdaleka nemá. Osobně mi na ER6 trochu vadí pouze pocitově tvrdé a ne moc pohodlné sedadlo.

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

25.8.2014 v 09:59 | Nahoru | #7

Kawasaki ER-6 N škrcení, poruchovost, spotřeba..

15.3.2015 v 10:40 | Nahoru | #8
Doporučuji v Sa-Moto v Praze Bubenči, seškrtili na 25kw dorazem na plynu. Tyden objednani, den prace a cena mezi 3-4 tisicema. Jinak spotreba moto 4,5-5,5l na sto dle stylu jizdy. Paradoxne se seskrcenou moto o pul litru nahoru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist